Toon posts:

CS muis problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

ik heb het volgende probleem:

Ik heb cs normaal geinstalleerd en kon met de instellingen goed spelen.
Nu heb ik laatst een aantal demo's opgenomen in cs en deze met Geekplay afgespeeld / bmp plaatjes van gemaakt (om later een avi filmpje ervan te maken)
Nu wilde ik na deze Geekplay taferelen weer cs spelen, blijkt ineens mijn instellingen veranderd te zijn.
De muis naar voren bewegen = lopen naar voren
De muis naar achteren bewegen = lopen naar achteren
Voorheen was dit omhoog / omlaag mikken
De muis naar links en rechts bewegen is nog wel mikken naar links en rechts.

Ik heb een 2e cs erbij geinstalleerd en beide config.cfg bestanden met elkaar vergeleken m.b.v WinDiff.
Ik kan niet vinden wat de oorzaak is van deze wijziging.
Weet iemand welke optie in de config.cfg voor deze instelling zorgt ?

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Volgens mij moet je gewoon 'Mouse Look' aanzetten bij Configuration. dat hielp bij mij iig.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Apocrypha schreef op 25 maart 2003 @ 22:19:
Volgens mij moet je gewoon 'Mouse Look' aanzetten bij Configuration. dat hielp bij mij iig.
Dit si de oplossing ja. Je had zelf ook wel ff alle controls na mogen lopen natuurlijk ;)

Verwijderd

Topicstarter
sdomburg schreef op 25 maart 2003 @ 22:20:
[...]

Dit si de oplossing ja. Je had zelf ook wel ff alle controls na mogen lopen natuurlijk ;)
Had ik kunnen doen idd, maar aangezien ik weinig in de cs-config ingame zit, en veel pruts met de cfg files, d8 ik dat ik daar ook wel de oplossing kon vinden.
Lijkt me niet meer dan logisch dat het in de config.cfg wordt opgeslagen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 22:22:
[...]

Had ik kunnen doen idd, maar aangezien ik weinig in de cs-config ingame zit, en veel pruts met de cfg files, d8 ik dat ik daar ook wel de oplossing kon vinden.
Lijkt me niet meer dan logisch dat het in de config.cfg wordt opgeslagen.
Wordt ook in je config.cfg opgeslagen als '+mslook'.

• Hahn
  • Laatst online: 13:01
Er gaat soms wel is wat fout in je config en dan kan dat gebeuren. Ik heb er soms ook last van. Om het probleem te voorkomen kan je je configs op read-only zetten :)

The devil is in the details.

Verwijderd

volgens mij heeft het met "invert mouse"te maken....zoals bij zoveel fps spellen......

• omewillem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-12-2024
"invert mouse" is iets heel anders volgens mij.. Dan is "muis omhoog" omlaag en "mijn omlaag" omhoog..

• Hahn
  • Laatst online: 13:01
Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 22:43:
volgens mij heeft het met "invert mouse"te maken....zoals bij zoveel fps spellen......
Invert mouse is iets anders, daarmee doet de computer het tegenover gestelde van wat jij doet. Als jij omhoog beweegt dan kijk je omlaag en andersom.
Met mouselook uit loop je met je muis, met mouselook aan kijk je gewoon rond :)

Woei te laat :P

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 25-03-2003 22:48 ]

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
k thnx 4 alle tips :)

Invert mouse is idd een optie waarmee je de bewegingsrichting van de muis kunt omwisselen (geldt alleen voor omhoog en omlaag, dus niet links / rechts)

Topic = Close

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 23:00 ]

Pagina: 1