• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:55
Ik heb hier een afstandsbediening genaamd Support Plus 7. Dit is een universele afstandsbediening. Nu heeft mn moeder dat boekje met al die codes weggegooid. Kan iemand hem vinden (google en andere search sites geen resultaat) of heeft iemand hem? Kzoek de code van een Vestel tv.

Verwijderd

hebde al is op de site vande fabrikant gezocht

Verwijderd

graag iemand die hem vind want ik heb dezelfde en is ook al jaren nutteloos wegens kwijtraken van het boekje :D

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-02 21:23

jotheman

Was like that when I got here!

Can you say www.google.com?

I see dead pixels...

Verwijderd

volgens mij hedde nie goe genoeg gezocht.gemoet toch nog iets hebben over de fstandsbediening.Anders gaan informeren bij de winkel waar je het hebt gehaald.
Denk nu zelf is ne keer harder na.Of hé elle moeder het code boekje van je verstand ook weg gegooid.

• danslo
Op google.com is hij niet te vinden.. We hebben hem van iemand overkekocht (dus wel nieuw). Dus ik heb nu ook geen idee wie de fabrikant is. Alleen de handleiding en een duitse site waar iemand zoekt naar een andere code voor zn tv.

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
436

En kijk hier eens:
http://www.supportplus.de/pi1043337418.htm?categoryId=8

[ Voor 93% gewijzigd door tinzarian op 26-03-2003 07:52 ]

• danslo
Thank you so much.. :) Ik zak al op supportplus.com te kijken :P Ik ga hier speciaal Acrobat voor downen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 23:38:
volgens mij hedde nie goe genoeg gezocht.gemoet toch nog iets hebben over de fstandsbediening.Anders gaan informeren bij de winkel waar je het hebt gehaald.
Denk nu zelf is ne keer harder na.Of hé elle moeder het code boekje van je verstand ook weg gegooid.
ga jij maar ff terug naar duitsland omdat je het boekje van een afstandsbediening van 20 gulden kwijt bent :S
Pagina: 1