Ik heb onlangs mijn PC (S-video) gekoppeld aan mij TV (scart). Ik kan nu zonder problemen mijn divx films op mijn TV bekijken.
Maar er ontstaat wel een probleem als ik webstreams / internetvideo op mijn TV kijken.
Ik krijg dan spontane reboots, voorafgegaan door het alom gekende en gevreesde blue screen. En ik krijg hierbij de volgende foutmelding:
Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.
blablabla
Controleer of er voldoende schijfruimte beschikbaar is. Schakel het stuurprogramma uit, wanneer dit in het stopbericht is opgegeven, of raadpleeg de fabrikant voor een bijgewerkte versie. Vervang zo nodig de beeldschermadapter.
Raadpleeg de hardware leverancier voor een eventuele BIOS update.
Schakel bios geheugenopties zoals caching of shadowing uit.
blablabla
ati3duag.dll - Adress .....
fysieke geheugendump is voltooid.
Het gaat dus blijkbaar om het bestand ati3duag.dll. Waardoor ik ook weet dat dit prolly veroorzaakt wordt door de videokaart. Ik heb reeds de nieuwste drivers geinstalleerd. Dat helpt dus ook niet.
Wie kan en wil me a.u.b. helpen? Bij voorbaat mijn hartelijk dank hiervoor!
Mijn systeem:
Intel Pentium 4A 2533 MHz
Asus P4T533
650-watt
512 MB (RDRAM)
ATIRadeon 9700 Pro
Creative SoundBlaster Extigy
Western Digital 120 GB IDE 8MB SE (2 stuks)
Lian Li PC-70
Sony GDM-F520
Microsoft Windows XP Professional UK
Microsoft Office XP Professional UK
Symentac (Norton Systemworks 2003)
Maar er ontstaat wel een probleem als ik webstreams / internetvideo op mijn TV kijken.
Ik krijg dan spontane reboots, voorafgegaan door het alom gekende en gevreesde blue screen. En ik krijg hierbij de volgende foutmelding:
Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.
blablabla
Controleer of er voldoende schijfruimte beschikbaar is. Schakel het stuurprogramma uit, wanneer dit in het stopbericht is opgegeven, of raadpleeg de fabrikant voor een bijgewerkte versie. Vervang zo nodig de beeldschermadapter.
Raadpleeg de hardware leverancier voor een eventuele BIOS update.
Schakel bios geheugenopties zoals caching of shadowing uit.
blablabla
ati3duag.dll - Adress .....
fysieke geheugendump is voltooid.
Het gaat dus blijkbaar om het bestand ati3duag.dll. Waardoor ik ook weet dat dit prolly veroorzaakt wordt door de videokaart. Ik heb reeds de nieuwste drivers geinstalleerd. Dat helpt dus ook niet.
Wie kan en wil me a.u.b. helpen? Bij voorbaat mijn hartelijk dank hiervoor!
Mijn systeem:
Intel Pentium 4A 2533 MHz
Asus P4T533
650-watt
512 MB (RDRAM)
ATIRadeon 9700 Pro
Creative SoundBlaster Extigy
Western Digital 120 GB IDE 8MB SE (2 stuks)
Lian Li PC-70
Sony GDM-F520
Microsoft Windows XP Professional UK
Microsoft Office XP Professional UK
Symentac (Norton Systemworks 2003)