[Acess 2K2] Beveiliging MDB-bestand uitschakelen

Pagina: 1
Acties:

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:27
Een ex-collega van mij heeft voor een klant een aantal access-applicaties geimplementeerd en voor deze applicaties bij de startup-opties alle onderdelen uitgevinkt.

Het probleem is nu dat e.e.a. aan de software veranderd moet worden maar dat ik op dit moment niks anders kan doen dan tabellen/formulieren ed. toe te voegen. Het is niet mogelijk om te switchen tussen formview en editor view.

Wie weet of ik dit alsnog kan inschakelen en hoe ik dit kan doen?

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
menu extra/beveiliging? wachtwoord ingeven en dan is de editmodus beschikbaar?

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:46
't Is meer iets voor Software algemeen lijkt me.

P&W -> SA

https://fgheysels.github.io/

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:27
MissingDog schreef op 25 maart 2003 @ 22:02:
menu extra/beveiliging? wachtwoord ingeven en dan is de editmodus beschikbaar?
Voor de applicatie zijn deze menu-opties niet meer zichtbaar. Ook de startup-opties kan ik niet benaderen.

BTW. De applicatie staat nu op een WinXP prof machine, waarvan ik de administrator ben.

• ou812
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:58
Wellicht het bestand opstarten met de "Shift" toets ingedrukt houden. Met
een beetje mazzel werkt dit.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

Boss

+1 Overgewaardeerd

Klinkt alsof je een .mde bestand hebt gekregen in plaats van de originele .mda. Dit is een soort gecompileerde versie van een Access database waar je niets meer in kan aanpassen aan de formulieren / code. Probeer het origineel te krijgen, of maak alles vanaf het begin af aan opnieuw.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Pagina: 1