2Ghz AMD XP, 512 DDR-Ram 333Mhz, Geforce 4 ti4200
Om te beginnen zijn groetjes niet echt nodig hier op GoT.
Begrijp ik je goed als ik uit je verhaal opmaak dat je een moederbord met onboard sound hebt, en het jackplugje van je koptelefoon in je lineout (or whatever) is blijven zitten?
Zo ja, dan denk ik dat t lastig wordt. Zo'n ding is niet magnetisch genoeg om hem er met een magneet uit te halen. Met een punttang zal je ook niet lukken. Je kan hoogstens proberen met een dikke naald ofzo wat te poeren. Helpt dat niet dan is het hopeloos.
Niet getreurd, een nieuw pci geluidskaartje is heel zo duur niet meer
Begrijp ik je goed als ik uit je verhaal opmaak dat je een moederbord met onboard sound hebt, en het jackplugje van je koptelefoon in je lineout (or whatever) is blijven zitten?
Zo ja, dan denk ik dat t lastig wordt. Zo'n ding is niet magnetisch genoeg om hem er met een magneet uit te halen. Met een punttang zal je ook niet lukken. Je kan hoogstens proberen met een dikke naald ofzo wat te poeren. Helpt dat niet dan is het hopeloos.
Niet getreurd, een nieuw pci geluidskaartje is heel zo duur niet meer
Ja precies, maja wat als dat stukje nou kortsluiting gaat maken ofzow is dat niet schadelijk voor mijn mobo?
Nee, dat lijkt me niet, hij zit er niet scheef in oid veronderstel ik?
Verwijderd
Kun je niet van binnen uit het stukje eruit drukken? Anders kun je misschien de aansluiting los-solderen en eventueel vervangen voor een nieuwe.
Nou hij is dus een kwart slag gedraaid, hij zit wel hellemaal aan het einde.
Het is een heel klein stukje echt het kopje van de mini jack.
Het is een heel klein stukje echt het kopje van de mini jack.
(Je voeding afzetten zou kortsluiting moeten voorkomen he)
-Als het echt niet lukt kan je mischien met een mini-boortje een gaatje in die plug boren
-Met een beetje secondelijm dat andere stuk van die plug er terug aanvastplakken en vervolgens alles uit je mobo trekken
(best wel enorme domme opmerkingen,maar je weet nooit he
)
-Als het echt niet lukt kan je mischien met een mini-boortje een gaatje in die plug boren
-Met een beetje secondelijm dat andere stuk van die plug er terug aanvastplakken en vervolgens alles uit je mobo trekken
(best wel enorme domme opmerkingen,maar je weet nooit he
[ Voor 2% gewijzigd door Exe-cuter op 25-03-2003 22:22 . Reden: smiley debug ;) ]
Doe gewoon nie zo moeilijk mensen. Als je in je bios de onboard sound uitzet maakt er nix kortsluiting hoor. PCI kaartje erin en blazen met die hap
Die secondelijm zou misschie nog best eens kunnen werken!EXE-cuter schreef op 25 maart 2003 @ 22:21:
(Je voeding afzetten zou kortsluiting moeten voorkomen he)
(best wel enorme domme opmerkingen,maar je weet nooit he)
Hehe ok.
Zal nog ff pulken en als het niet lukt dan maar ff een pci kaartje kopuh.
In ieder geval bedankt.
Zal nog ff pulken en als het niet lukt dan maar ff een pci kaartje kopuh.
In ieder geval bedankt.
Pagina: 1