Vanwege een gebrek aan logica slaat dit bericht helemaal nergens op.
Daar heb ik al naar zitten kijken. Maar dat kun je alleen gebruiken met een modem ofzo. Of zech ik nou iets gigantisch n00bsVerwijderd schreef op 25 March 2003 @ 21:15:
w3.1 had toch gewoon hyperterminal?
Maar wat wil je precies, misschien dat er nl. andere apps zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door ge-flopt op 25-03-2003 21:25 ]
Ik heb ook een FreeBSD servertje. En het leek me wel een leuk idee om die laptop als terminal voor mijn server te gebruiken. Aan die server hangt namelijk geen monitor muis of toetsenbord.
De laptop heeft als enige verbindings mogelijkheid een com of een lpt poort.
[ Voor 11% gewijzigd door TheEagle op 25-03-2003 21:28 ]
[ Voor 6% gewijzigd door MR_zip op 25-03-2003 21:30 ]
NOS -> SA
A wise man's life is based around fuck you
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
opzich zou dit geen probleem moeten zijn ware het niet dat die telnet client niet via een compoort wil werkenBrahiewahiewa schreef op 25 March 2003 @ 21:38:
Enniewee, als je de TCP/IP 32 stack installeert, krijg je er gratis telnet.exe bij; lijkt me p'cies wat je zoekt
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
Kan aan mij liggen, maar ik gebruik win98 met hyperterminal om routers te programmeren via me com1...Chaos_Eagle schreef op 25 maart 2003 @ 21:22:
[...]
Daar heb ik al naar zitten kijken. Maar dat kun je alleen gebruiken met een modem ofzo. Of zech ik nou iets gigantisch n00bs
Gewoon dat modem gedoe wegklikken etc...
Dan draai je'm toch lekker over TCP/IP? Scheelt meteen een kabeltjezwelgje schreef op 25 maart 2003 @ 21:40:
[...]opzich zou dit geen probleem moeten zijn ware het niet dat die telnet client niet via een compoort wil werken
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Zou een notebook met WIndows 3.1 dan WiFi aan boord hebben? Kabeltje blijft nodig, en de TS heeft al aangegeven dat er alleen een seriele en paralelle poort beschikbaar zijn.Brahiewahiewa schreef op 27 March 2003 @ 00:58:
[...]
Dan draai je'm toch lekker over TCP/IP? Scheelt meteen een kabeltje
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Uit den ouden doosch: 71124 Using Terminal and a Direct HostChaos_Eagle schreef op 25 March 2003 @ 21:22:
[...]
Daar heb ik al naar zitten kijken. Maar dat kun je alleen gebruiken met een modem ofzo. Of zech ik nou iets gigantisch n00bs
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Netwerk, meneertje. Desnoods hang je d'r zo'n Xircom paralelle netwerk adapter aan; werkt prima onder win 3.1Zer0 schreef op 27 March 2003 @ 09:59:
[...]
Zou een notebook met WIndows 3.1 dan WiFi aan boord hebben? Kabeltje blijft nodig, en de TS heeft al aangegeven dat er alleen een seriele en paralelle poort beschikbaar zijn.
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Een kabel blijft dus nodig, of het nu een seriele of utp kabel is....Brahiewahiewa schreef op 27 March 2003 @ 12:01:
[...]
Netwerk, meneertje. Desnoods hang je d'r zo'n Xircom paralelle netwerk adapter aan; werkt prima onder win 3.1
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..