Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org
RH 9 is pas uit op 7 april.
Quote :
Red Hat Linux 9 ISOs will be available to paid subscribers starting March 31, 2003.
Purchase Red Hat Linux 9 at redhat.com or at retail stores, available April 7, 2003.
*Nadenken* voor je lichtzinnig een topic opent dat dan gesloten moet worden
Quote :
Red Hat Linux 9 ISOs will be available to paid subscribers starting March 31, 2003.
Purchase Red Hat Linux 9 at redhat.com or at retail stores, available April 7, 2003.
*Nadenken* voor je lichtzinnig een topic opent dat dan gesloten moet worden
[ Voor 84% gewijzigd door XTerm op 25-03-2003 20:45 ]
hij is er idd nog niet (http://www.redhat.com/apps/download/)
waarom versie 9 weer? was redhat 8.1 niet goed genoeg voor ze? of proberen ze in te halen met suse, slackware en mandrake?
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Wel, de betaalde klanten dan... hebben die al getest? Dat weet ik ook wel dat het nog niet beschikbaar is maar ik wil weten wat betaalde klanten er al van denken, want ik denk op mijn pc nu de nieuwe RH9 te zetten, SuSe op mijn iBook, Debian op mijn andere pc en Slack op mijn thinkpad.
Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org
zelfs de betaalde klanten kunnen pas op 31maart dat ding krijgenGuru Evi schreef op 25 maart 2003 @ 20:54:
Wel, de betaalde klanten dan... hebben die al getest? Dat weet ik ook wel dat het nog niet beschikbaar is maar ik wil weten wat betaalde klanten er al van denken, want ik denk op mijn pc nu de nieuwe RH9 te zetten, SuSe op mijn iBook, Debian op mijn andere pc en Slack op mijn thinkpad.
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
Mjah lees de post zoals hij door XTerm gegeven wordt 
Deze start is veel te mager voor een dergelijk topic.
Op 7 april is er echt wel ruimte voor een topics als deze
Nu is het daar te vroeg voor en is de start te mager
Deze start is veel te mager voor een dergelijk topic.
Op 7 april is er echt wel ruimte voor een topics als deze
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()