Toon posts:

Zwart beeld op de playstation 2

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Bij het branden met de NEC ND-1000a ( een + brander) krijg ik zwart beeld op de playstation 2. en op me normale dvd speler werkt ie wel gewoon goed. maar weet iemand de oorzaak hiervan? ik brand met Nero 5 (de bijgeleverde software) en is dit eventueel de oorzaak ervan? ik hoop dat iemand de oplossing weet voor dit probleem, zelf denk ik dat de playstation alleen de - versie accepteerd,

• maupie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-12-2024
goed gedacht

Mooi is een woord van 3 letters .......AMD

Verwijderd

Topicstarter
en is er geen mogelijkheid om dat te omzeilen door gehulp van andere brand technieken of programma's voor zover je weet?

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

*ahum* waarom open je 2 topics :? -> Zwart beeld op de playstation 2 met gebrande dvd's
oke dan maar afwachten welke van de 2 wordt gesloten :)

[ Voor 26% gewijzigd door Burning_acid op 25-03-2003 20:18 ]

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

Topicstarter
foutje van mij ik dacht dat ie hem niet had geplaatst omdat ik een internet foutmelding kreeg, zodoende

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-03 22:47
De playstation 2 is van Sony. Aangezien Sony zeer veel doet in DVD's zit er hier dus een beveiliging op.
Wanneer je je console op laat bouwen, kan hij ook gebrande games lezen (gecomprimeerd op CD-r of volledig op DVD). Maar films accepteert hij nog steeds _niet_.

Verwijderd

Topicstarter
dus met andere woorden dikke pech voor de mensen die alleen een playstation 2 hebben en van mij een copy willen hebben van een dvd

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-03 22:47
Denk het wel ja, want ikzelf heb het al vaak geprobeert om een gebrande DVD te spelen. Al een keer op + en een keer op -. Bij beide discs zei hij dat er een 'playstation (2)' disc in moet.

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:00

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 20:23:
dus met andere woorden dikke pech voor de mensen die alleen een playstation 2 hebben en van mij een copy willen hebben van een dvd
De PS2 kan gewoon DVD-R's lezen (dus '-', geen '+'). Ik heb hier een standaard PS2 (PAL, niet omgebouwd ofzo) en die heeft geen enkel probleem met de Two Towers DVD ( 8) * ) terwijl deze zelfs NTSC is (ipv PAL).

*) nee, request mailen is futile

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:26

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Een PS2 slikt over het algemeen alleen DVD-R schijfjes uitgezonderd bepaalde combinaties chips en versies ps2. Voor het spelen van een copy heb je zowiezo een modchip nodig en die zijn helaas niet legaal. Gebruik de search eens of google, hier is genoeg over te vinden
Wanneer je je console op laat bouwen, kan hij ook gebrande games lezen (gecomprimeerd op CD-r of volledig op DVD). Maar films accepteert hij nog steeds _niet_..
Bovenstaande quote is onzin. Bij bepaalde typen chips slikt je ps2 zelfs dvd+

[ Voor 34% gewijzigd door Bor op 25-03-2003 22:30 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Mijn niet omgebouwde PS2 speelt gewoon al m'n zelfgebrande DVD-R speelfilms af zonder problemen .

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:26

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 22:47:
Mijn niet omgebouwde PS2 speelt gewoon al m'n zelfgebrande DVD-R speelfilms af zonder problemen .
Welk programma gebruik je om te branden dan?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1