If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Verwijderd
enneh als je in utrecht en/of den haag woont zou ik ZEKER voor ADSL kiezen!! :):)*D
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
in @Home regio: kabel
in casema/upc regio: adsl
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Verwijderd
echt niet ik haal snelheden van 300 KB/secOp zondag 19 november 2000 20:38 schreef nare man het volgende:
Tsja, als je toevallig in een regio woont waar kabelinternet snel is, dan zou ik kabel nemen. Je kunt snelheden tot 150-200 k/s bereiken, als je mazzel hebt, terwijl je met Basic ADSL max. 64k/s haalt, en met Fast ADSL 128k/s. Als je zoals ik in Gelderland (slechtste UPC regio van Nederland) woont, kun je beter ADSL nemen. Wij halen hier namelijk gemiddeld 3k/s met Chello, en dat is al heel snel.
dus kabel :):)
Want ik haal dus mooi tot 600 kb/esc met @home
Ok das wel met erruge mazzel
En er is iig geen downloadlimiet...
Owjah?Op zondag 19 november 2000 21:09 schreef IceStorm het volgende:
Ho we gaan hier toch niet stoer doen he..
Want ik haal dus mooi tot 600 kb/esc met @home..
Even opscheppen, ik haal dus echt wel 1 mb per seconde op mijn lokale netwerkje
ik voeg er aan toe, als je in Enschede woont en je wil gamen ........ weg ermeeOp zondag 19 november 2000 20:41 schreef IceStorm het volgende:
Als je @home als kabelmaatschappij hebt... NEMEN...
Gelukkig ADSL eind dit jaar
Verwijderd
2. Ten tweede hebben we hier een internetforum voor.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Wat dat betreft is er dus geen verschil.
Wat wel een interessant verschil is dat
je met ADSL geen nadelige gevolgen ondervindt van veel gebruikers tegelijk online, bij kabel meestal wel.
(zoals Casema)
Ik heb hier in Utreg ADSL besteld...
https://www.strava.com/athletes/10490675
Verwijderd
Lekker Puh!!!!!!!!!
Nature will strike back.....
Verwijderd
Maar volgende maand word eindelijk kabel in dit gat gelegd en aangezien ik me al 1.5 jr geleden heb opgegeven denk ik wel dat ik ver bovenaan de wachtlijst zal staan.
Ik download nu al best veel en als ik 100/200/500 whatever hier gezegd word haal pomp ik mijn hd
Ik zit UPC amsterdam, das echt wel behoorlijk redelijk hoor! Zelden problemen en snelheid is 150k/sOp zondag 19 november 2000 20:51 schreef Hyp Hyper het volgende:
idd
in @Home regio: kabel
in casema/upc regio: adsl
Het is helaas zo. Ik heb ook nog te maken met ISDN, maar ik krijg gelukkig dit jaar kabel (kabelfoon) of ADSL (MXstream)!! Terwijl ik best wel in een uithoek woonOp zondag 19 november 2000 22:00 schreef Revolution het volgende:
1. Ten eerste HAAT ik het dat sommigen keus hebben uit ADSL en kabel, ik moet me nog behelpen met ISDN.Kut KPN :r:r:R
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Verwijderd
Verwijderd
Als Cistron bij jouw draait zou ik zeker voor ADSL gaan.
Verwijderd
Hmm... je hebt wel een zekere kwaliteit verbinding, dat wel... maar dan moet ik ook wat meer salaris regelen
Verwijderd
Niet overal is adsl of kabel, ik heb hier ook nog maar alleen de keuze uit:
-isdn
-56k6
-per postduif
* StarLite heeFt een veel snellere!Op maandag 20 november 2000 01:48 schreef coolgoza het volgende:
Ik haal 80 Mbit over mijn lokale gebied netwerkje.
Lekker Puh!!!!!!!!!
Beat THIS:
GEEN Photosjop ofzow gebruikt.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Ik zou op dit moment als ik zou moeten kiezen kabel nemen ipv adsl. Zeker omdat dat MXstream nog niet echt lekker loopt.