MXStream of kabelinternet?

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Topicstarter
Ik zit zelf eens te denken over wat nu het beste is. Ik denk zelf eerder kabelinternet, kost bij mij 89 gulden in de maand en 99 gulden aansluitkosten. Er is nog een downloadlimiet bij kabelinternet. Ik weet niet hoe dat zit bij Mxstream, volgens mij wel, of niet? En hoeveel sneller is dat nou in vergelijking met kabelinternet?
Ik denk het zelf dus eerst bij kabelinternet te houden, maar wat is jullie mening?

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:11
Wat voor kabelinternet heb je nu? Wat voor ping, downloadsnelheden...?

Verwijderd

Tsja, als je toevallig in een regio woont waar kabelinternet snel is, dan zou ik kabel nemen. Je kunt snelheden tot 150-200 k/s bereiken, als je mazzel hebt, terwijl je met Basic ADSL max. 64k/s haalt, en met Fast ADSL 128k/s. Als je zoals ik in Gelderland (slechtste UPC regio van Nederland) woont, kun je beter ADSL nemen. Wij halen hier namelijk gemiddeld 3k/s met Chello, en dat is al heel snel.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Als je @home als kabelmaatschappij hebt... NEMEN ;)...

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:29
De downloadlimiet planet internet-adsl is 35 gig per maand en dat is echt wel genoeg dacht ik zo (voor mij dan). Ik zit meestal zo rond de 1,5 a 2 gig.

enneh als je in utrecht en/of den haag woont zou ik ZEKER voor ADSL kiezen!! :):)*D

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
idd

in @Home regio: kabel
in casema/upc regio: adsl

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Topicstarter
In regio overijssel hebben we nu @home, ikzelf heb nog een modempje. Die E*kels hebben nog steeds niet gebeld:( voor een afspraak. Ik denk dat ik morgen zelf even bel.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Verwijderd

Op zondag 19 november 2000 20:38 schreef nare man het volgende:
Tsja, als je toevallig in een regio woont waar kabelinternet snel is, dan zou ik kabel nemen. Je kunt snelheden tot 150-200 k/s bereiken, als je mazzel hebt, terwijl je met Basic ADSL max. 64k/s haalt, en met Fast ADSL 128k/s. Als je zoals ik in Gelderland (slechtste UPC regio van Nederland) woont, kun je beter ADSL nemen. Wij halen hier namelijk gemiddeld 3k/s met Chello, en dat is al heel snel.
echt niet ik haal snelheden van 300 KB/sec

dus kabel :):)

• IceStorm
  • Laatst online: 19-08 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ho we gaan hier toch niet stoer doen he ;)..
Want ik haal dus mooi tot 600 kb/esc met @home :)..

Ok das wel met erruge mazzel ;)...
En er is iig geen downloadlimiet...

• Jorik
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 05-07 15:11
Op zondag 19 november 2000 21:09 schreef IceStorm het volgende:
Ho we gaan hier toch niet stoer doen he ;)..
Want ik haal dus mooi tot 600 kb/esc met @home :)..
Owjah?
Even opscheppen, ik haal dus echt wel 1 mb per seconde op mijn lokale netwerkje :P

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:52
Op zondag 19 november 2000 20:41 schreef IceStorm het volgende:
Als je @home als kabelmaatschappij hebt... NEMEN ;)...
ik voeg er aan toe, als je in Enschede woont en je wil gamen ........ weg ermee :r
Gelukkig ADSL eind dit jaar :D

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

1. Ten eerste HAAT ik het dat sommigen keus hebben uit ADSL en kabel, ik moet me nog behelpen met ISDN. :( Kut KPN :r:r:R

2. Ten tweede hebben we hier een internetforum voor.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 23:59

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Kabel wordt vet geknepen, zonde van de capaciteitn, zo gaan ze vbeel mensne kwijt raken aan ASDL

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 20:04
Alsof ze bij ADSL niet knijpen, Frank. Bij MXStream krijg je 512Kbit of 1Mbit terwijl ze gewoon 2Mbit zouden kunnen leveren.
Wat dat betreft is er dus geen verschil.

Wat wel een interessant verschil is dat
je met ADSL geen nadelige gevolgen ondervindt van veel gebruikers tegelijk online, bij kabel meestal wel.
(zoals Casema)

Ik heb hier in Utreg ADSL besteld...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Verwijderd

Jammer dat ADSL nog wel eens plat wil liggen. Nu wel iets minder dan de vorige maanden, maar helemaal soepel is het niet. De slogan zou ipv 'supersnel internetten' --> "soms supersnel internetten' moeten zijn...

• coolgoza
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 10:29
Ik haal 80 Mbit over mijn lokale gebied netwerkje.
Lekker Puh!!!!!!!!!

Nature will strike back.....

Verwijderd

EN Ik haal lekker 5k met mij 56k6 8-)

Maar volgende maand word eindelijk kabel in dit gat gelegd en aangezien ik me al 1.5 jr geleden heb opgegeven denk ik wel dat ik ver bovenaan de wachtlijst zal staan. :)

Ik download nu al best veel en als ik 100/200/500 whatever hier gezegd word haal pomp ik mijn hd :z vol zonder telefoonkosten :9

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Op zondag 19 november 2000 20:51 schreef Hyp Hyper het volgende:
idd

in @Home regio: kabel
in casema/upc regio: adsl
Ik zit UPC amsterdam, das echt wel behoorlijk redelijk hoor! Zelden problemen en snelheid is 150k/s

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:30
Op zondag 19 november 2000 22:00 schreef Revolution het volgende:
1. Ten eerste HAAT ik het dat sommigen keus hebben uit ADSL en kabel, ik moet me nog behelpen met ISDN. :( Kut KPN :r:r:R
Het is helaas zo. Ik heb ook nog te maken met ISDN, maar ik krijg gelukkig dit jaar kabel (kabelfoon) of ADSL (MXstream)!! Terwijl ik best wel in een uithoek woon :9

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Verwijderd

Ook hier iSDN, en ik woon in een stad vlak bij Den haag, waar lang en breed kabel te halen is.. :( Maar ik wacht dan ook op ADSL, maar nee hoor, beide nog niet te krijgen.. KPN wil de techniek maar niet vrijgeven, terwijl volgens mij heel Nederland al aan de ADSL kan, de suckels! Neeee, eerst nog even geld verdienen... :(

Verwijderd

hot tip kijk of Cistron bij jullie ook in de buurt draaien dan kan je nog veel harder draaien alleen kost het wel iets meer.

Als Cistron bij jouw draait zou ik zeker voor ADSL gaan.

Verwijderd

Maar Cistron is weel een stuk duurder, joh.
Hmm... je hebt wel een zekere kwaliteit verbinding, dat wel... maar dan moet ik ook wat meer salaris regelen :)

Verwijderd

Dumtrala >

Niet overal is adsl of kabel, ik heb hier ook nog maar alleen de keuze uit:
-isdn
-56k6
-per postduif

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op maandag 20 november 2000 01:48 schreef coolgoza het volgende:
Ik haal 80 Mbit over mijn lokale gebied netwerkje.
Lekker Puh!!!!!!!!!
* StarLite heeFt een veel snellere!

Beat THIS: Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/icu13693/hypernetwork.jpg B-)

GEEN Photosjop ofzow gebruikt.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Huh stoer prog, Me!

Welk prog is dat ???
Add me anders ff in je ICQ.

Verwijderd

Bij adsl wordt alleen het eerste stukje niet geknepen, zodra je van het adsl stukje naar het atm stuk gata wordt het meestal met een ratio van 1 op 6 geknepen. Dit meot meestal genoeg zijn. maar kabel en adsl worden beide geknepen. Gewoon om het simpele feit dat bandbreedte duur is. en 89,- per maand niet echt veel is.. En zo ver ik het wete gana de pingtijden in enschede binnenkort weer omlaag. Zitten dar gewoon weer teveel mensen te leechen.

Ik zou op dit moment als ik zou moeten kiezen kabel nemen ipv adsl. Zeker omdat dat MXstream nog niet echt lekker loopt.
Pagina: 1