Toon posts:

Muis stopt er af en toe mee

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Na ongeveer 45 minuten Windowsen enz. stopt mijn muis er mee. Hij zegt dan van "USB device not recognized". Ik heb het gevoel dat mijn IntelliEye aan zijn einde is (is al 3 jaar oud), maar waarom doet hij het dan wel weer normaal na opnieuw opstarten? Dan doet 'ie het af en toe heel even niet.

Verder heb ik XP, Asus A7V8X, 2000+, 256MBRam enz. Is mijn muis naar de maan of is er iets met mijn USB-poorten? Hij heeft het probleem btw bij alle poorten.

Drivers en alles zit ook goed.

• slazh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 10:08

slazh

Here To Stay

Ook al gekeken bij Apparaten Beheer > USB Hub of iets in die richting?
Daar kan je namelijk aangeven dat Windows na x min. de USB Hub mag uitzetten om stroom te sparen. Als het goed is kan je die functie ook uitzetten.

Zo heb ik het probleem ook opgelost met mijn USB muis met mijn laptop.

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
Dat is het (helaas) niet. Dan zou hij niet af en toe blijven hangen en dan zou ik kort geleden nog aan die optie hebben moeten geknutseld, en dat is ook niet het geval.

Ik vrees het ergste voor mijn lieve muisje.

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-08 14:12
Bij mij werd mijn logitech wheel mouse ook niet goed gedetecteer. Hij vond alleen een onbekent USB appartaat ofzo :?. Toen ik hem in een ander USBslot stopte deed hij het wel weer :).

tvw

• LastBoyScout
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-08 22:29

LastBoyScout

The Last but not Lost BoyScout

Via KT266 Chipset ? Dan kan de speciale Via-Patch wonderen doen! Deed het bij mij in ieder geval.... (DL: http://downloads.viaarena...s/others/New_74_Patch.zip). Driver is beta en waarschijnlijk nu in de laatste Hyperion driver-kit opgenomen..)

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Hang hem eens aan de ps/2 met zo`n verloopje, bij me vroegere stage waren er ook problemen met USB logitechs, de oplossing: Hang hem aan de PS/2 poort, daarna geen klachten meer gehad.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Topicstarter
En toen had ik een Logitech MX 500 (draadloos sux). Ik blijf die Intelli's beter vinden, maar deze is ook wel ok. Vaag dat er geen dubbelklik knop op zit bij je duim.

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 16:49

Godjira

To infinity and beyond!

Zijn je USB drivers goed geinstalleerd? Probeer van je mobo chipset eens de nieuwste drivers te downloaden. Ik heb ook een probleempje gehad met mijn USB op mijn VIA chipset, maar met de nieuwste drivers van VIA werkt alles perfect.

Profile

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:38
kijk eens goed waar de kabel de muis ingaat. Kan zijn dat de kabel daar een beetje gescheurd is. Als dat 't geval is, muis openen, ff plakbandje er omheen doen, zou ie 't voorlopig weer moeten doen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Pagina: 1