Toon posts:

regelen gebruikers netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

IK zit hier op het netwerk van de peda van oostende, en ik deel 3Gb aan muziek, nu is het probleem dat er teveel tegelijkertijd downloaden van mijn pc, waardoor de internetsnelheid enooooooorm achteruitgaat :( kan ik nu niet ergens instellen dat er maximaal 2 of 3 kunnen downloaden tegelijkertijd?

Er staat momenteel windows xp op mij pc

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Met welk programma deel je dat? Of gebruik je XPs ingebouwde filesharing :?

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 18:15
Je kan in de xp ingebouwde filesharing het aantal users limiteren bij de optie 'delen' in de folder eigenschappen. Dat is denk ik wat je wil :)

Verwijderd

Topicstarter
gomaster schreef op 25 March 2003 @ 19:34:
Je kan in de xp ingebouwde filesharing het aantal users limiteren bij de optie 'delen' in de folder eigenschappen. Dat is denk ik wat je wil :)
ik heb als k op de gedeelde map eig, en delen kies, 2 oranje 'rechthoeken', één voor lokaal internet, met de mogelijkheid om er een persoonlijke map van te maken (wat in het grijs staat :( ) en een rechthoek 'delen en beveiliging: het netwerk, met mogelijkheid om van deze map een ged. netwerkmap te maken, en netwerkgebruikers mogen mijn bestanden wijzigen (wat ze bij mij ni mogen :P ) niets over limiteren van de users :?

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Moet je even in je opties van de windows verkenner instellen: eenvoudig delen van bestanden UITvinken

Daarna zal je waarschijnlijk mensen wel met wachtwoord etc op jou winxp moeten laten inloggen of hun user+pas opgeven in het lijstje van toegestane gebruikers

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.