Ik heb sinds kort een random icon.
De code daarvan heb ik laatst uit een topic hier op GoT gevist. De code is hier:
Het probleem is nu dat ik ongeveer 2 van de 15x dat ik dit icon laad in GoT een rood kruisje krijg, en als ik hem in IE laad een error 403.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Ik had al het idee dat hij een niet bestaand plaatje probeerde te laden ofzo, maar dan zou ik een 404 krijgen i.p.v. een 403.
Op IRC was er trouwens nog iemand met dit probleem.
De code daarvan heb ik laatst uit een topic hier op GoT gevist. De code is hier:
PHP:
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| <? $dir = "./org/"; $handle = opendir($server.$dir); $i=0; while ($file = readdir($handle)) { if ($file != "." && $file != ".."){ $icon_array[$i] = $file; $i++; } } closedir($handle); $max = ( count($icon_array) - 1 ); mt_srand ((double) microtime() * 100000000); $icon_nummer = mt_rand(0, $max); Header("Cache-Control: no-cache, must-revalidate"); Header("Location: $dir/$icon_array[$icon_nummer]"); ?> |
Het probleem is nu dat ik ongeveer 2 van de 15x dat ik dit icon laad in GoT een rood kruisje krijg, en als ik hem in IE laad een error 403.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Ik had al het idee dat hij een niet bestaand plaatje probeerde te laden ofzo, maar dan zou ik een 404 krijgen i.p.v. een 403.
Op IRC was er trouwens nog iemand met dit probleem.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+