tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
ik kreeg net een belletje van een maat me die wist ook al te vertellen dat ie niets meer deed
Mijn XS4all adsl werkt hier gewoon hoor 
XS4all site lijkt er idd wel uit te liggen
Mail doet het ook al niet
XS4all site lijkt er idd wel uit te liggen
Mail doet het ook al niet
Ah, een bevestiging van de storing, ik werd al gebeld om te kijken waarom de ADSL eruit lag (bij iemand die geen verbinding heeft met XS4ALL). Ik was ook al verbaasd waarom ik www.xs4all.nl niet kon bereiken.
Op NET5 staat er op TXT pagina 123, dat er geen storingen bekend zijn ......
Op NET5 staat er op TXT pagina 123, dat er geen storingen bekend zijn ......
[ Voor 17% gewijzigd door GoGoHaRrY op 25-03-2003 17:56 ]
Murphy was an optimist
DÁT het eruit ligt is een feit, maar heeft iemand al een idee waarom?
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Sommige ADSL connecties doen het nog wel. Website en IPv6 Tunnels zijn wel dood. 
Zal wel een routertje niet meer werken
Zal wel een routertje niet meer werken
I'm not deaf, I'm just ignoring you.
idd, heb wel contact met de buitenwereld, maar me server is niet meer toegankelijk
Dick Bruna? Copyright? Nooit van gehoord!
Verwijderd
Kan hier (in Veenendaal) sinds ongeveer 17:30 geen verbinding meer krijgen met ADSL. Het ene moment was tie er nog wel, 5 minuten later niet meer.....
Hier ook problemen met verbinding... xs4all is voor mij onbereikbaar (site/mail/news), andere sites doen het wel..
XS4all heeft de laatste tijd wel vaker dit soort onzin.... 1e 1.5 jaar dat ik ADSL van ze had nooit problemen... maar de laatste maanden
XS4all heeft de laatste tijd wel vaker dit soort onzin.... 1e 1.5 jaar dat ik ADSL van ze had nooit problemen... maar de laatste maanden
Mja..zie aub de FaQ.
Gewoon even geduld hebben
Gewoon even geduld hebben
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()