Opera en Phoenix en Mozilla kunnen dit allemaal zelf... maar als ACM dit een leuk idee vindt?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Maar dan wel met een countdown iets ofzo... want ik wil graag weten als er wat gaat gebeuren .. en niet zoals in Windows van "We denken met u mee, dan komt het vast goed"
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Eerlijk gezegd zie ik het nut niet helemaal. Blijf jij drie kwartier naar je My React kijken zodat je wil dat de active topics updaten?
Als er een nieuwe post is dan wordt dat in je active topics automatisch opgenomen en zie je dat als er gefresht is. Misschien is het een leuke optie om aan en uit te kunnen zetten als hebbedingetje, maar My React gebruik ik eigenlijk nooit langer dan zeg maar 10 seconden.
Als er een nieuwe post is dan wordt dat in je active topics automatisch opgenomen en zie je dat als er gefresht is. Misschien is het een leuke optie om aan en uit te kunnen zetten als hebbedingetje, maar My React gebruik ik eigenlijk nooit langer dan zeg maar 10 seconden.
The devil is in the details.
Ik bedoel dan ook dat je net als op de frontpage zelf in kan stellen hoe vaak hij refreshed of helemaal niet.
Da's met name handig als je je My React (of een verkleinde versie daarvan, is dat niet een idee?) als Active Desktop oid gaat gebruiken. Dan heb je bijna altijd een handig actueel overzichtje
Daar zat ik juist aan te denken.MisterData schreef op 27 March 2003 @ 16:40:
Da's met name handig als je je My React (of een verkleinde versie daarvan, is dat niet een idee?) als Active Desktop oid gaat gebruiken. Dan heb je bijna altijd een handig actueel overzichtje
Ok, als Active Desktop is het natuurlijk wel handig. Maar ik zie nog niet zo snel veel mensen met hun MyReact op de achtergrond
The devil is in the details.
Er was toch al zoiets, weet alleen nniet hoe het heet, dan zag je ook de topic op je achtergrond staan, het was geen ActiveDesktop in iedergeval...
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Precies lijkt mij vet handig op de achtergrond.MaRc0 schreef op 30 maart 2003 @ 11:49:
Ok, als Active Desktop is het natuurlijk wel handig. Maar ik zie nog niet zo snel veel mensen met hun MyReact op de achtergrond
Daar zat ik dus ook meer aan te denken.
[ Voor 7% gewijzigd door SyphOn op 06-04-2003 12:06 ]
maarruhm, waarom geen fatsoenlijke browser die het zelf kan?
Even afgezien van de vraag of ACM dit wil inbouwen...
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
aangezien veel mensen lui zijn en de standaard brakke browser die bij hun OS is geleverd gebruikenchem schreef op 06 April 2003 @ 20:06:
maarruhm, waarom geen fatsoenlijke browser die het zelf kan?
Maar nog iets, kunnen de links in myReact een target _blank krijgen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()