"We do not first see, then define, we define first and then see" (Lippmann)
Een beetje omslachtig, maar je kan volgens mij met Trillian 2 lijsten mergen door ze beide te connecten.
Dat had ik een tijd geleden in ieder geval met een oudere versie ervan.
Dat had ik een tijd geleden in ieder geval met een oudere versie ervan.
Saved by the buoyancy of citrus
je kan toch ook gewoon met msnmsg de lijst opslaan end an importeren in je nieuwe mail adres.
File > Save contact list
en dan
File > Import contacts from a Saved file
voila
en dan
File > Import contacts from a Saved file
voila
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
HU ? Ik loop volgens mij achter.. vroeger kon dat helemaal niet! 
Bedankt iig!
Bedankt iig!
"We do not first see, then define, we define first and then see" (Lippmann)
Worden die dan niet meegenomen met die File > Svae List optie? Anders denk ik van niet...
[ Voor 4% gewijzigd door Rafe op 25-03-2003 19:21 ]
Je kan om de contactpersonen over te brengen het volgende doen:
1) om per groep over te plaatsen doe je RM op de groep en kies je 'groep opslaan naar bestand...' en dan keis je de naam en het pad.
2) om iedereen over te brengen kies je gewoon in het menu bestand - 'Contactpersonenlijst opslaan'
waar je terug het pad en de naam kiest.
Nu open je je nieuwe account en kies je "bestand - 'contactpersonen importeren vanuit een bestand'" en dan kies je het bestand.
Maar let wel op, er word enkel een uitnodiging gestuurd naar je contactpersonen, ze moeten je nieuwe adres wel nog accepteren.
1) om per groep over te plaatsen doe je RM op de groep en kies je 'groep opslaan naar bestand...' en dan keis je de naam en het pad.
2) om iedereen over te brengen kies je gewoon in het menu bestand - 'Contactpersonenlijst opslaan'
waar je terug het pad en de naam kiest.
Nu open je je nieuwe account en kies je "bestand - 'contactpersonen importeren vanuit een bestand'" en dan kies je het bestand.
Maar let wel op, er word enkel een uitnodiging gestuurd naar je contactpersonen, ze moeten je nieuwe adres wel nog accepteren.
WebRaider
Pagina: 1