Toon posts:

USB videokaart ?

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een externe videokaart die ik kan aansluiten op mijn USB poort. Bestaat dit???

Zo ja, waar kan ik dan terecht?

Bedankt!!!!!!!!!

Verwijderd

wa wilde daar nu meee bereiken?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eeb laptop die niet ge-upgrade kan worden maar wil hem wel gebruiken voor games.

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Sta er ff bij stil dat USB1 geloof ik 12 Mbps is, en USB2 max 400 ofzo.... denk niet dat je ver komt met je games....

• merijnen
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-08 10:07

merijnen

Beam Me Up Scotty!

ga daar maar niet van uit, usb is dusdanig traag dat dat noooit zal gaan werken...
heb 'r nog nooit van gehoord, en het lijkt mij ook tamelijk onmogelijk te maken vanwege beperkingen van usb.
word toch nieuwe laptop!

Verwijderd

nee dat denk ik ook niet..heb er ook nog helemaal nooit van gehoord, en dan zeker niet voor games

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 17:03:
Hallo,

Ik ben op zoek naar een externe videokaart die ik kan aansluiten op mijn USB poort. Bestaat dit???
Nee.

de betaler vervuilt

Verwijderd

Topicstarter
Dat is aardig naatje dan. Die laptop is nog wel aardig. Het is een 900mhz P3 Met een S3 16mb Savage ofzo

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:48

Hu9o

Schokkend

Denk dat als zo'n ding al zou bestaan, de bandbreedte niet groot genoeg zou zijn om spetterende resultaten te kunnen behalen.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Wekkel
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Een PCI poort heeft al 133 Mb/s als ik het goed heb ;)

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:30

Super_ik

haklust!

neem dan een usb naar tv converter :P kun je toch op je tv spelen :P

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Verwijderd

Topicstarter
Is er een manier om PCI poorten aan een laptop te hangen dan?

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Alleen als er een docking station is die dit heeft, maar dan nog zal het niet goed werken voor games, gewoon te weinig bandbreedte en te slome laptop.

Canon Digital Ixus V3

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 17:14:
Is er een manier om PCI poorten aan een laptop te hangen dan?
Nee

de betaler vervuilt

Verwijderd

Topicstarter
JAMMER , JAMMER!! Dank jullie voor jullie hulp ..... Laterz

Verwijderd

Topicstarter
Maaruh... is er niet een andere manier om dat ding sneller te krijgen en misschien in ieder geval de C&C generals te kunnen spelen?

Verwijderd

uh nee :)

Verwijderd

als ge toch wilt gamen hé,koopt dan een pc,of een andere laptop.Met uw huidige kunde het wel vergete,en dat van die videokaart op usb ook.Bestaat niet.of toch in iedergeval niet voor de simpele consument.

• dog4life
  • Niet online
Voortaan een laptop met AGP8x kopen :p

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 17:24:
Maaruh... is er niet een andere manier om dat ding sneller te krijgen en misschien in ieder geval de C&C generals te kunnen spelen?
Nee, voortaan kan je beter een desknote? (kan ook anders heten) kopen. Lijkt op een laptop, maar er zit eigenlijk desktop spul in. Dan heb je dus wel upgrade opties (bijv ander moederbord erin zetten met betere onboard video), maar nu niet. Als het niet werkt, zal het ook niet gaan werken met je laptop, ook al ben je een 1337 overclocker ofzo.

MechWarrior || Monsters Game

• cosmoOo
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

je kan natuurlijk wel een pcmcia videokaartje kopen. alleen zijn die volgens mij ook nooit echt snel, zeker niet in games.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

cosmoOo schreef op 25 maart 2003 @ 17:32:
je kan natuurlijk wel een pcmcia videokaartje kopen. alleen zijn die volgens mij ook nooit echt snel, zeker niet in games.
wow bestaat dat?
nou als dat bestond dat moet je niet verw88 dat daar een gf4 op zit gebakken hoor :P

• P.B.
  • Niet online
dog4life schreef op 25 March 2003 @ 17:06:
Sta er ff bij stil dat USB1 geloof ik 12 Mbps is, en USB2 max 400 ofzo.... denk niet dat je ver komt met je games....
Wekkel schreef op 25 March 2003 @ 17:12:
Een PCI poort heeft al 133 Mb/s als ik het goed heb ;)
USB2 is dan toch snel genoeg ? 8)7

Verwijderd

Duncan schreef op 25 March 2003 @ 17:35:
[...]

[...]

volgens mij bedoelt ie 400mbit? :?

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 17:24:
Zelf al had je een vette videokaart o pdie laptop, 900 mhz nog steeds te weinig om fatsoenlijk generals te kunnen spelen. Als je daarmee online zou gaan spelen ben je een heeeele grote ergernis voor je tegenstanders omdat het dan zoooooo traag gaat lopen...

Maar om even terug te komen op je vraag. Nee, upgraden gaat niet lukken. Je kan misschien meer video geheugen bijplaatsen / toekennen, maar dat zal niet veel helpen.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

en zet ff je specs neer, misschien config je het niet goed terwijl je videokaart etc.. wel snel genoeg is.

Kans is klein, maar toch. Keep positive thinking ;)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 17:41:
en zet ff je specs neer, misschien config je het niet goed terwijl je videokaart etc.. wel snel genoeg is.

"Het is een 900mhz P3 Met een S3 16mb Savage ofzo""

En geloof me, dat ga je gewoon NIET redden in generals :).

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-05 16:44
Duncan schreef op 25 March 2003 @ 17:35:
[...]

[...]

400mbps is maximale theorethische snelheid
(8>

• Wekkel
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Tbird 1,2 Ghz, Xabre 400 128 Mb levert een speelbare Generals op, maar het houdt niet over.

• Ozzi
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:38

Ozzi

??

Wekkel schreef op 25 maart 2003 @ 18:03:
Tbird 1,2 Ghz, Xabre 400 128 Mb levert een speelbare Generals op, maar het houdt niet over.
Maar om nou een Tbird in een laptop te zetten heb je denk ik niet echt een lange speeltijd met Generals ;) :+

geen

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-08 21:49

nIghtorius

Poef!

Shyne schreef op 25 March 2003 @ 18:01:
[...]

400mbps is maximale theorethische snelheid
(8>
Ahum 480 Mbps hoor!!.. de 400 Mbps komt bij firewire vandaan.

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Verwijderd

IceStorm schreef op 25 March 2003 @ 17:47:

[...]

"Het is een 900mhz P3 Met een S3 16mb Savage ofzo""

En geloof me, dat ga je gewoon NIET redden in generals :).
ahum.... ik heb hier als desktop PC een dual p3-450 :P met een GF4 MX440 en daar loopt generals toch best wel lekker op :*)

Met die S3 16 MB moet ik ook goed kunnen lopen, je moet alleen de grafische opties niet te hoog zetten, bijvoorbeeld op 800x600 (laagste optie) blijven draaien, en details op laag zetten.

Wat ook tegen kan zitten is de snelheid van je HDD.

Ik heb er SCSI inzitten, volgens mij helpt dat toch wel een beetje mee aan de performance :*)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Zoek zelf even ajb voordat je een topic opent :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.