Ik probeer via Javascript op mijn contenteditible Iframe een zelf samengestelde link in te voegen.
Dit probeer ik via de volgde code
de Iframe
De JS:
Dit werkt echter niet het lijkt erop dat EditLayer leeg blijft
Als ik SelType alert als het een div betreft geeft ie netjes de waarde (text) terug
als ik het op iframe zet geeft ie none
Als ik van iframe div maakt doet hij het wel maar dan helpt ie al mn andere functies om zeep
Weet iemand hoe dit te voorkomen
Dit probeer ik via de volgde code
de Iframe
code:
1
| <iframe contenteditable id="foo" name="foo" style="width:422px; height:250px; border:1px solid #000000;"></iframe> |
De JS:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| function insert_link(pop_link, doel) { var EditLayer = document.all.foo; var TempTR = EditLayer.document.selection.createRange(); LinkHTML = "<a href='" + pop_link + "'"; LinkHTML += " target='" + doel + "'"; SelType = EditLayer.document.selection.type.toLowerCase(); if(SelType == "text") { if(pop_link) LinkHTML += ">" + TempTR.text + "</a>"; else if(TempTR.htmlText) LinkHTML += ">" + TempTR.htmlText + "</a>"; else LinkHTML += ">" + pop_link + "</a>"; TempTR.pasteHTML(LinkHTML); } else if(SelType == "control") { var InnerElem = TempTR.item(0); InnerElem.outerHTML = LinkHTML + ">" + InnerElem.outerHTML + "</a>"; } } |
Dit werkt echter niet het lijkt erop dat EditLayer leeg blijft
Als ik SelType alert als het een div betreft geeft ie netjes de waarde (text) terug
als ik het op iframe zet geeft ie none
Als ik van iframe div maakt doet hij het wel maar dan helpt ie al mn andere functies om zeep
Weet iemand hoe dit te voorkomen
[ Voor 17% gewijzigd door BierPul op 25-03-2003 16:53 ]
Ja man