[TV OUT] AGP + PCI probleem

Pagina: 1
Acties:

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ja, alweer, maar nog nergens n oplossing gevonden. kheb de FAQ's gekeken van TV Tool, en hier op GoT & search uiteraard.

Het volgende :

Ik heb een Geforce 3 Ti500 met tv out, prachtig beeld op me tv met svideo.
Ik heb een we kaart een S3 Trio64 PCI die ik op Primary moet zetten in de bios want anders start hij niet. Als ik dat aanzet heb ik prachtig beeld maar werkt TV Tool niet (tv out werkt verder helemaal niet :? ) omdat die perse de AGP kaart in de bios op primary wilt hebben.

Is hier inmiddels een oplossing voor? want ik wil dual monitor kunnen gebruiken (als ze beiden zwart worden tijdens tv out vind ik geen probleem) en mijn tv out kunnen gebruiken.

• JaY-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

JaY-

Het is mij.

heb jij niet zo'n dvi poort op je geforce zitten? Als je dan zo'n verloopstekkertje koopt kan je daar je andere monitor op aansluiten :)

• Cartman!
  • Niet online
JaY- schreef op 25 March 2003 @ 16:26:
heb jij niet zo'n dvi poort op je geforce zitten? Als je dan zo'n verloopstekkertje koopt kan je daar je andere monitor op aansluiten :)
Geforce 3 is single monitor dus dat kan niet eens :(

• JaY-

JaY-

Het is mij.

g00fy schreef op 25 maart 2003 @ 16:32:
[...]

Geforce 3 is single monitor dus dat kan niet eens :(
hm, bedoel je dat alle geforce 3'en zo zijn of alleen de jouwe? Want de mijne pakte dat zonder problemen, hij herkende direct de tweede monitor en d.m.v. nview kon ik de beide beeldschermen verschillende resoluties en refreshrates enzo geven..... Weet niet of de tv-out dan nog wel werkt, want die heb ik bij mij nog nooit aan de praat gekregen 8)7

• Cartman!
  • Niet online
JaY- schreef op 25 maart 2003 @ 16:38:
[...]

hm, bedoel je dat alle geforce 3'en zo zijn of alleen de jouwe? Want de mijne pakte dat zonder problemen, hij herkende direct de tweede monitor en d.m.v. nview kon ik de beide beeldschermen verschillende resoluties en refreshrates enzo geven..... Weet niet of de tv-out dan nog wel werkt, want die heb ik bij mij nog nooit aan de praat gekregen 8)7
Uh, ik heb n Hercules Prophet 3 Ti500, die passen de chipsets altijd wel aan. Maar officieel moet ie t niet kunnen geloof ik :{

Dat tv out blijft werken is dus een vereiste

edit : ik denk dat je een Geforce4 hebt of een Geforce 2 MX, daarop kan t wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Cartman! op 25-03-2003 17:16 ]

• JaY-

JaY-

Het is mij.

g00fy schreef op 25 March 2003 @ 16:40:
[...]

Dat tv out blijft werken is dus een vereiste

edit : ik denk dat je een Geforce4 hebt of een Geforce 2 MX, daarop kan t wel.
ofdat de tv-out het gewoon doet weet ik niet, want dat heb ik niet getest, maar dat zou gewoon moeten, omdat je de dvi-out op je kaart gebruikt om die tweede monitor op aan te sluiten. De s-video kan je dan gewoon gebruiken voor je tv...
en ik weet toch echt wel zeker dat ik een geforce 3 heb (stond ook in m'n sig btw)

maar ik weet nou dus nog steeds niet ofdat je nu wel of niet een dvi-out op je kaart hebt zitten. Zo ja, koop even zo'n verlengstukje van dvi naar vga en probeer het! :)

[ Voor 14% gewijzigd door JaY- op 25-03-2003 17:22 ]

• Cartman!
  • Niet online
JaY- schreef op 25 maart 2003 @ 17:20:
[...]

ofdat de tv-out het gewoon doet weet ik niet, want dat heb ik niet getest, maar dat zou gewoon moeten, omdat je de dvi-out op je kaart gebruikt om die tweede monitor op aan te sluiten. De s-video kan je dan gewoon gebruiken voor je tv...
en ik weet toch echt wel zeker dat ik een geforce 3 heb (stond ook in m'n sig btw)

maar ik weet nou dus nog steeds niet ofdat je nu wel of niet een dvi-out op je kaart hebt zitten. Zo ja, koop even zo'n verlengstukje van dvi naar vga en probeer het! :)
Ja, dat heb ik, maar ik heb geen dual head kaart, dus kan nooit 2 verschillende beelden tegelijk hebben erop, hooguit 2 dezelfde.....

• JaY-

JaY-

Het is mij.

hhmm, daar heb je een punt.... ik geef je er voorlopig gelijk ik, want mijn verloopstukje is weg dus ik kan het niet testen :p
Maar theoretisch klopt denk ook wel ;)

• Cartman!
  • Niet online
Hoe kan het nou dat hier nog steeds geen oplossing voor is :? :? :?

Volgens mij hebben heel veel mensen hier last van :{
Pagina: 1