Verwijderd
maar als je al aan het spelen bent, kan je iid ook met een paar engeneers een andere basis overnemen
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 16:16 ]
Als ik het me goed herinner heb je dan een scherm waarin je kan aanvinken met wie je ally's wilt zijn.
| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |
Verwijderd
geen CTRL erbij.. dus mannetje van tegenpartij selecteren.. en dan op de keyboard "a" drukken. Dan geeft ie melding "new ally blabla"DataCopy schreef op 25 March 2003 @ 16:15:
mannetje selecteren van de tegenstander en dan CTRL+A..... toch?
Dat klinkt bekender ja, volgens mij ben ik in de war met een ander spel.Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 16:16:
[...]
geen CTRL erbij.. dus mannetje van tegenpartij selecteren.. en dan op de keyboard "a" drukken. Dan geeft ie melding "new ally blabla"
Dat was Red alert 1evaarties schreef op 25 March 2003 @ 16:17:
[...]
Dat klinkt bekender ja, volgens mij ben ik in de war met een ander spel.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Alleen bij Battle kan dat (en bij Team Game, maar dan moet je van tevoren aangeven wie bij wie hoort).
Edit: Als je allied met een comp, dan doet die geloof ik niets meer, hij rijdt zijn tanks naar jouw basis en that's it!
[ Voor 45% gewijzigd door Exar op 25-03-2003 16:43 ]
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
dat weet ik hoorExar_Kunn schreef op 25 March 2003 @ 16:41:
Moet je geen Free For All gamemode spelen, want dan kan je dus geen allies maken ingame.....
Alleen bij Battle kan dat (en bij Team Game, maar dan moet je van tevoren aangeven wie bij wie hoort).
Heb ik gedaan maar werkt ook nietTampie schreef op 25 March 2003 @ 16:32:
ja ik had het ook, op de een of andere manier werkte A niet, dus hadden we allebei A verandert in Shift+A, en dat werkte dan weer wel, heel vaag.
staat het niet in anders vraag ik het niet hierVerwijderd schreef op 25 March 2003 @ 18:06:
Kijk es in de handleiding...
je mag het ook sluiten ik lees net dat het helemaal niet mogelijk is, alleen online
Dat is ook enigzins logisch, op het plaatje in je startpost staat 'other players' en aangezien je alleen in multiplayer andere spelers hebt kan je het alleen daar doenThunde® schreef op 25 maart 2003 @ 22:47:
[...]
je mag het ook sluiten ik lees net dat het helemaal niet mogelijk is, alleen online
De computer wordt meestal niet als 'player' beschouwt
The devil is in the details.
Thunde® schreef op 25 March 2003 @ 22:47:
Roger that...
Dit topic is gesloten.
![]()