Toon posts:

Harddisk doet niks meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn 3 maanden oude Western digital WD800BB 80 GB harddisk, deed vanaf de ene op de andere dag niets meer. Hij liep als slave van mijn oude maxtor van 20 GB die het nog wel doet. Als ik de WD schijf aansluit loopt het hele systeem traag (ook bijvoorbeeld browsen door mijn andere harddisk). Windows start zeer langzaam op en wil uit zichzelf een checkdisk uitvoeren maar geeft dan de error dat hij op mijn D schijf geen output log kan schrijven.
Dit alles is gebeurd toen ik een windows XP update van microsoft installeerde en nadat ik hem opnieuw had opgestart deed m'n schijf niets meer.

Hij maakt geen rare geluiden of zo en hij wordt nog wel herkend in de Bios of door Windows, maar ik kan er dus niet in.

Ik heb van iemand gehoord over een eventueel virus in de zero sector, maar ik heb geen idee hoe ik dit moet checken omdat ik mijn schijf dus niet in kan. Bestaat er mischien een speciale virusscanner die dit checken kan

Please help, Ik zou erg graag weer bij mijn bestanden kunnen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 16:02 ]

Verwijderd

Modbreak
Hier stond iets ranzigs. Lees eens de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) onder "reageren" of anders leef je maar uit op www.disney.com oid

[ Voor 111% gewijzigd door BalusC op 25-03-2003 16:28 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

adamzki, heb je al de tips&suggesties in de FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (09-02-2003) doorgenomen? Vooral die onder "mijn ide config is relatief langzaam" en "mijn harddisk doet vaag" zijn belangrijk :)