Toon posts:

6 "losse"Speakers in 5.1 formatie

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een aanbieding zien staan bij Lidl
2 speakers 150 watt voor in NLD € 29,95.

Nu wil ik mijn Inspire 5300 wisselen voor 6 van deze boxen van 150 watt,

Weet iemand hoe ik die 6 speakers al 5.1 kan laten werken (ondanks dat er geen losse subwoofer bij zit) wat heb ik hier voor nodig, en wat voor versterker moet er tussen, kan dit met een Audigy ? of moet er dan nog wat tussen...

Verwijderd

Topicstarter
sorry URL vergeten, hier staan de boxen te koop per 2

http://www.lidl.de/de/ind...0324.p.Lautsprecher-Boxen

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:20

JWO

Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.de/C1256C790050C7BC/images/DE.03_0470/$file/03_0470_b.jpg

deze dus ?

Verwijderd

Iets zegt me dat die inspire waarschijnlijk beter geluid geven als deze boxen, komt nog bij dat je dus eerst ook nog een 5.1 capable versterker moet kopen!

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je zal dan wel een versterker nodig hebben, die een 5.1 input heeft en een 5.1 uit.
Ik zou deze speakers alleen voor de 2 voor speakers gebruiken, en de rest speakers die ervoor gemaakt zijn gebruiken :)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Dat zijn CAT boxen, daar komt me een bagger geluid uit.....
ik zou het niet doen.

• Playmaster
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 07:26
Ik zou deze speakers niet kopen voor een 5.1 opstelling. Hier heb ten eerste een 5.1 versterker voor nodig en die zijn al vrij prijzig als je een goede wil kopen. Ten tweede wil je deze speakers niet aan je versterker hebben omdat er geen goed geluid uit komt. Als laatste wil je in een 5.1 opstelling ook een goede center speakers hebben en deze speakers zijn absoluut niet goed als center speakers.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

dit zijn hifi speakers, geen pc speakers. Die sluit je aan op een versterker en die versterker kan je weer aansluiten op je geluidskaart

Als je ze als 5.1 wil laten werken, moet je een 5.1 versterker kopen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.