Het is alweer een tijdje geleden dat ik deze mod heb gedaan, maar ik heb besloten om er toch maar een topic over te maken.
Het gaat hier om een rood/bruine chieftec dragon midi tower case. Na een leuk tekeningetje te hebben uitgekozen heb ik deze in autocad geimporteerd en er een mooi autocad tekeningetje van gemaakt. Vervolgens ben ik naar de lokale metaalbewerker gegaan en heb ik daar mijn sideplate uitgesneden.
Ik kan je vertellen, ze stonden raar te kijken toen ik daar aankwam met een side plate waar ze de silouette van een wapen mochten uitsnijden
Toen dat eenmaal gebeurt was heb ik er een flinke plaat acrylglas tegenaan geplakt. Ik heb 3 groene ccfl's besteld en die zo netjes als het ging in mijn case gebouwd. Helaas sneuvelde er bij het monteren een zo'n cffl
en daarom zie je er dus maar 1 in mijn case zitten. De andere kleine zit namelijk achter mijn deurtje 
Toen heb ik nog een el-cheapo posseidon waterkoelings set gekocht en daar fluoriserende vloeistof in gedaan. Natuurlijk is ook de inmiddels verplichte t.net casebadge aanwezig
Hier onder even een paar pic's

En met de gordijnen dicht

Wat zijn de verder plannen:
- Ik wil zelf nog een ander resevoir maken
- Ik moet mijn uv-led's er nog in bouwen
- Ik wil het hele binnen frame nog zwart maken
- Kabels opruimen
- Andere rounded ide kopen ipv 90cm
- En er moet nog een 2-de ccfl boven in de kast komen
Laat maar eens horen wat jullie er van vinden
Het gaat hier om een rood/bruine chieftec dragon midi tower case. Na een leuk tekeningetje te hebben uitgekozen heb ik deze in autocad geimporteerd en er een mooi autocad tekeningetje van gemaakt. Vervolgens ben ik naar de lokale metaalbewerker gegaan en heb ik daar mijn sideplate uitgesneden.
Ik kan je vertellen, ze stonden raar te kijken toen ik daar aankwam met een side plate waar ze de silouette van een wapen mochten uitsnijden
Toen dat eenmaal gebeurt was heb ik er een flinke plaat acrylglas tegenaan geplakt. Ik heb 3 groene ccfl's besteld en die zo netjes als het ging in mijn case gebouwd. Helaas sneuvelde er bij het monteren een zo'n cffl
Toen heb ik nog een el-cheapo posseidon waterkoelings set gekocht en daar fluoriserende vloeistof in gedaan. Natuurlijk is ook de inmiddels verplichte t.net casebadge aanwezig
Hier onder even een paar pic's

En met de gordijnen dicht

Wat zijn de verder plannen:
- Ik wil zelf nog een ander resevoir maken
- Ik moet mijn uv-led's er nog in bouwen
- Ik wil het hele binnen frame nog zwart maken
- Kabels opruimen
- Andere rounded ide kopen ipv 90cm
- En er moet nog een 2-de ccfl boven in de kast komen
Laat maar eens horen wat jullie er van vinden