[CM] thacow's m4a1 mod

Pagina: 1
Acties:

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-02 10:48
Het is alweer een tijdje geleden dat ik deze mod heb gedaan, maar ik heb besloten om er toch maar een topic over te maken.
Het gaat hier om een rood/bruine chieftec dragon midi tower case. Na een leuk tekeningetje te hebben uitgekozen heb ik deze in autocad geimporteerd en er een mooi autocad tekeningetje van gemaakt. Vervolgens ben ik naar de lokale metaalbewerker gegaan en heb ik daar mijn sideplate uitgesneden.

Ik kan je vertellen, ze stonden raar te kijken toen ik daar aankwam met een side plate waar ze de silouette van een wapen mochten uitsnijden :+
Toen dat eenmaal gebeurt was heb ik er een flinke plaat acrylglas tegenaan geplakt. Ik heb 3 groene ccfl's besteld en die zo netjes als het ging in mijn case gebouwd. Helaas sneuvelde er bij het monteren een zo'n cffl |:( en daarom zie je er dus maar 1 in mijn case zitten. De andere kleine zit namelijk achter mijn deurtje :)

Toen heb ik nog een el-cheapo posseidon waterkoelings set gekocht en daar fluoriserende vloeistof in gedaan. Natuurlijk is ook de inmiddels verplichte t.net casebadge aanwezig ;)

Hier onder even een paar pic's 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.skendel.nl/case1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.skendel.nl/case2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.skendel.nl/case3.jpg

En met de gordijnen dicht :)

Afbeeldingslocatie: http://www.skendel.nl/case4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.skendel.nl/case5.jpg

Wat zijn de verder plannen:
- Ik wil zelf nog een ander resevoir maken
- Ik moet mijn uv-led's er nog in bouwen
- Ik wil het hele binnen frame nog zwart maken
- Kabels opruimen
- Andere rounded ide kopen ipv 90cm 8)7
- En er moet nog een 2-de ccfl boven in de kast komen

Laat maar eens horen wat jullie er van vinden :)

• MadMod
  • Laatst online: 08-02 10:57
Zeer lekker uitgesneden :)

1 opmerking, kan je met een rode stift ofzo even de randen wat gesneden is wegstiften? dat staat denk ik iets netter

maar iig HULDE :)

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-02 20:09
zit je vanaf deze pc ook de tmf-chat te besturen?

Verwijderd

MadMod schreef op 25 maart 2003 @ 14:58:
Zeer lekker uitgesneden :)

1 opmerking, kan je met een rode stift ofzo even de randen wat gesneden is wegstiften? dat staat denk ik iets netter

maar iig HULDE :)
Volgens mij is dit opzettelijk gedaan. Is iig wel overal mooi even breed/dik. Ik vind het zelfs mooier dan zonder rand. Geeft wat diepte erin..

Verder: _/-\o_

• sealy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:10

sealy

bastards...

ziet er leuk uit, ook opvallende combinatie, rood/groen en een zeer origineel window:)

misschien dat je die CCFL beter ergens anders kan plaatsen, want zo kijk je er wel recht in, en das niet al te best voor de ogen (misschien achter de m4a1)

nothing special

Verwijderd

Erug gaaf ! :D de colt uit counter strike, mijn favo wapen. }) >:)
Ook ik vind die rand erop juist gaaf.
Hoeveel heeft dat snijden je nou gekost ???

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 15:38 ]

• Mirwits
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2021
ziet er wel kewl uit maar ik had rechts van de m4a1 nog metaal gelaten zodat je alleen een lijntje freesd want ik vind het plexiglas rechts overbodig maar verder kewl

Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

leuk hoor, meestal zie je raam juist andersom, dat juist het wapen eruit is gesneden. zo zie je tenminste meer ;)

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:42
Wel mooi gedaan. Maar die kleuren!!! :r

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
Ha eindelijk weer een nette casemod die WEL een eigen topic waard is.
Well done TS _/-\o_

Complimenten voor dat design. mooi gevonden leuk uitgevoerd :D
ik zou alleen persoonlijk voor goudalu gaan bij de randen, ik vind rood en goud samen echt :9~ :9~

maar verder helemaal TOPPIE :P >:)

• Freek
Ghannes schreef op 25 March 2003 @ 15:15:
zit je vanaf deze pc ook de tmf-chat te besturen?
Hehe, dat mag je zelf ff bedenken :)
Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 15:21:
[...]

Volgens mij is dit opzettelijk gedaan. Is iig wel overal mooi even breed/dik. Ik vind het zelfs mooier dan zonder rand. Geeft wat diepte erin..

Verder: _/-\o_
Ik vond die rand eigenlijk ook wel mooi, is niet opzettelijk maar ik laat het wel zo.
Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 15:37:
Erug gaaf ! :D de colt uit counter strike, mijn favo wapen. }) >:)
Ook ik vind die rand erop juist gaaf.
Hoeveel heeft dat snijden je nou gekost ???
Dat snijden koste me 50 euro

En thnx voor de complimentjes :D

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-02 21:07

vehpol

Go Go Gadget!

Zeer netjes en mooi gedaan, dat moet ik toch wel zeggen, maar in al die positieve berichten mag een echt, niet op smaak gebasseerd, punt van aandacht natuurlijk ook niet ontbreken. Ruim je kast eens wat netter op!!! (vooral je stroomkabels dan dus)

Maar verder mijn complimenten dus ;)

Ceci n'est pas une signature!

• DaMinD
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-01 09:18

DaMinD

Leeg

Hij staat er eindelijk op! (Moest onderhand ook wel he ThaCow).

Nice case, maar mijn mening wist je onderhand wel.
Nu kunnen we alletwee lekker showen met onze cases op LANStrike 8)
Ik blijf er wel bij dat je echt de verkeerde kleur kast hebt besteld. (Je had een zwarte of groene moeten bestellen)

De UV ledjes worden wel cool denk ik :) (thnx for the leds)

Verwijderd

een groene chieftec? eikes!
Een grijze of zwarte idd :D

Verwijderd

Mooi gedaan, Maar naar mijn smaak een te groot window. Maar gelukkig smaken verschillen. Maar ik had wel ff een vraagje: Waar heb je dat WC setje vandaan.

Edit:
Ik weet het al |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 17:54 ]

Verwijderd

nais dude :D al is tactical ops leuker :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 16:34:
nais dude :D al is tactical ops leuker :P
Door welk gat heb je eigenlijk de stekker voor je pomp gestoken? Want ik zie geen enkele manier om er die door te steken (heb nl ook die poseidon)..
(en ook chieftec midi)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 17:03 . Reden: (en ook chieftec midi) ]

• Freek
Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 17:03:
[...]

Door welk gat heb je eigenlijk de stekker voor je pomp gestoken? Want ik zie geen enkele manier om er die door te steken (heb nl ook die poseidon)..
(en ook chieftec midi)
Ik heb een baybusje gemaakt waar 230v in zit, gewoon doorgelust via de 230 van mijn voeding. Eigenlijk zou ik er nog liever een relais tussen zetten want nu moet ik mijn water koeling appart aanzetten en das ook niet echt handig :)

Verwijderd

Sja, mijn res staan nu dus extern, maar ik ga ze in mijn case zelf gaan zetten maar dan zit ik met die lompe power cable en langs PCI gaat die dus ook niet :(

Welke CPU en temps haal je eigenlijk met de poseidon?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 18:36 ]

• Freek
Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 18:33:
Sja, mijn res staan nu dus extern, maar ik ga ze in mijn case zelf gaan zetten maar dan zit ik met die lompe power cable en langs PCI gaat die dus ook niet :(

Welke CPU en temps haal je eigenlijk met de poseidon?
Ehm, ik heb een amd athlon thunderbird 1400@1560 mHz en hij wordt volgens mij stressed een graadje of 45 ofzo.

• RubenJ
  • Laatst online: 09-12-2025
Nice Mod, vind alleen 't window te groot, nou zie je de HD racks en dat vind ik niet zo mooi maar verder ziet ie er super uit mijn complimenten

Verwijderd

Zeer nice window! Maar voor €50 had ik het zelf gedremeld of gezaagd. Maar dit is wel super netjes.

Verwijderd

thacow schreef op 25 March 2003 @ 18:47:
[...]

Ehm, ik heb een amd athlon thunderbird 1400@1560 mHz en hij wordt volgens mij stressed een graadje of 45 ofzo.
Ah does dus je weet dat niet zeker? want de myne 2000@2200 wordt stressed 47° :X Wel wetende dat de 3 fans op rad maar op 5 volt doen..

• Orion84
  • Laatst online: 17:59

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

ziet er gaaf uit man, alleen had ik persoonlijkt de m4 nog wat gedetaileerder gemaakt. en dan bedoel ik vooral dat handvat bovenop, daarvan kun je nu niet zien dat et een handvat is zeg maar. verders echtsuper mooi. en idd zoals al gezegd is misschien die CCFL op een plek waar ie iets minder recht in je gezicht schijnt. achter de m4, of tegen de bovekant van de kast rechtboven waar ie nu ligt zegmaar.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Freek
Thnx, ik ga die ccfl iig ff verhangen. Morgen ook maar ff iets met mijn uv led's doen ofzo. En dan natuurlijk weer ff wat foto's maken :)

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Interstice

Hallo?

Tactical ops ownzort,

maare, zeker niet genoeg TO gedaan en niet genoeg Hi res models bekeken :P je kan namelijk nog fijn even met de dremel aan de slag.

Afbeeldingslocatie: http://squadcollisions.shrimpwars.be/images/m4a1.jpg

Je kan al het witte nog zonder probleem uitsnijden. Dan is je gun ineeens veel duidelijker, plus heb je dan zelf wat gedaan en das ook nog wel aan te moedigen !

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• Interstice

Interstice

Hallo?

nog een plaatje om je op weg te helpen :)

Afbeeldingslocatie: http://double.uhome.net/gun/gun640/fgun/m4a1_carbine.jpg

• Freek
Weet ik wel interstice en thnx voor de plaatjes, maar ik vindt hem persoonlijk zo mooier. Ik had het autocad ook zo gedetaileerd gemaakt maar dat hebben ze bij de metaalbewerker fout gedaan en dus zijn ze er niet uitgehaald. Ik zag hem toen zo, en eigenlijk was het nog helemaal niet zo verkeerd :)

• Interstice

Interstice

Hallo?

Een 3 voor de afwerking dan :P

• Mx-KAEY
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-12-2025

Mx-KAEY

Mx-KÆY

kewl!

kan je ook ff fotootjes maken met je deurtje open bro?

ik wil die mini ccfl wel is zien hoe je dat voormekaar gebakken hebt enz.

(ik krijg ook een chieftec:) )

voor de rest ziet je kast er strak uit en dat wapen is natuurlijk ook mijn favo wapen ;)

-- Mx-Generætion --

• Freek
Mx-KAEY schreef op 26 maart 2003 @ 21:13:
kewl!

kan je ook ff fotootjes maken met je deurtje open bro?

ik wil die mini ccfl wel is zien hoe je dat voormekaar gebakken hebt enz.

(ik krijg ook een chieftec:) )

voor de rest ziet je kast er strak uit en dat wapen is natuurlijk ook mijn favo wapen ;)
Ik zal morgen eens een ff wat nieuwe pics maken, onder tussen heb ik de zooi een beetje opgeruimd en de uv-leds ingebouwd :)
Pagina: 1