Toon posts:

Netmeeting, maar dan anders!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik zoek een programma hetzelfde princiepe als
netmeeting maar dan dat je met een aantal
tegelijk kan praten en dat je iederen kan zien.
Want in netmeeting kan je namelijk alleen maar
1 to 1 doen.
Ik heb al een aantal programma's geprobeerd, maar die werkten hier niet door de proxy.
Ik moet echt een programma hebben die door middel
van een ip nummertje invoeren met elkaar verbinden.

_/-\o_ ik ben namelijk al een tijdje aan het zoeken maar ik heb nog helemaal niks gevonden :O

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

Verwijderd

Topicstarter
uhm......ziet er erg leuk uit maar is niet wat ik zoek!
Maar in ieder geval bedankt.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-09 17:43

Zoefff

❤ 

Geeft google geen goede resultaten?

http://www.google.nl/sear...=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:03

JWO

eyeball..

Verwijderd

Topicstarter
Met de meeste software moet je contact maken met een server.
Maar aangezien ik hier achter een proxy zit, heb ik daar niet veel aan.
Ik heb eyeball ook al geprobeerd, maar daar moet je ook contact met een server
maken en dat werkt ook niet. :?
Ik moet gewoon net zoals bij netmeeting, het ip adres intypen van degene waar je
mee wilt praten. :| Ik vindt het ook raar dat er niet meer van zulke programma's zijn.
Maar goed tot nu toe erg bedankt voor jullie hulp. _/-\o_

Verwijderd

In netmeeting zit toch de optie vergadering voorzitten?? En als je genoeg bandbreedte heeft kan iedereen jou ip adres toch invullen....bij al die domme blondjes achter een sexcam lukt het ook :9

Verwijderd

Ik heb exact dezelfde vraag. Ik probeer een oplossing voor de zaak te geven. Netmeeting werkt audio/video alleen maar met de eerste persoon die connect, de rest die connect kan alleen maar tikken of de andere opties gebruiken, kortom waardeloos dus.

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:56
Het antwoord is al genoemd: Eyeball Chat. Ik eerlijk te zijn vind ik NetMeeting lekkerder werken, maar dit programma heeft de eigenschap dat hij door routers zonder UPnP kan werken. Hij gebruikt andere protocollen die wel goed gerouteerd kunnen worden.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

wat dacht je van ispq? www.ispq.nl

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:56
Voor zover ik weet zou je dan een oudere versie op moeten zoeken. Volgens m'n vader en een paar kennissen lijkt de nieuwe nergens op en crasht hij contstant. Misschien dat het inmiddels wat beter is, maar wellicht kun jij er wat meer over vertellen...

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

Japie_17 schreef op 27 maart 2003 @ 19:47:
Het antwoord is al genoemd: Eyeball Chat. Ik eerlijk te zijn vind ik NetMeeting lekkerder werken, maar dit programma heeft de eigenschap dat hij door routers zonder UPnP kan werken. Hij gebruikt andere protocollen die wel goed gerouteerd kunnen worden.
Cool, ziet er goed uit, ik ga het gelijk even testen.. Thx voor de input. :)

Verwijderd

Japie, ik heb even gekeken, alleen hiermee kun je alleen maar connecten naar hun server. Ik zoek eigenlijk een oplossing (zoals in netmeeting) dat je je eigen ILS kunt opzetten, in ieder geval een optie om een eigen server op te zetten...
Pagina: 1