Waren er vroeger al problemen in de HK?

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:57

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Ik zat es wat te searchen en vond dit HK blijft gewoon open/. Waren er vroeger ook HK-problemen en waarom zijn ze dan toen niet aangepakt? Want nu hebben we tegenwoordig ook weer HK-problemen (die we nu aan het oplossen zijn)

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-10 14:21

Zoefff

❤ 

Ja, ook vroeger waren er al HK problemen.

Was eerst Onzinforum geloof ik, dat is toen dicht gegaan. Daarna kwam de HK, is ook dicht gegaan, nu is er HK 2. En voor het Onzinforum was er ook al een HK achtig forum, wat ook dicht is gegaan...

Is vast ook nog wel wat over te vinden in de search ;)

Maar, het topic waar jij het over hebt, dat slaat toch nergens op? Dat gaat gewoon over een grap...

[ Voor 15% gewijzigd door Zoefff op 25-03-2003 14:34 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:58

IceStorm

This place is GoT-like!!!

De kroeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Zoefff schreef op 25 March 2003 @ 14:32:
Ja, ook vroeger waren er al HK problemen.

Was eerst Onzinforum geloof ik, dat is toen dicht gegaan. Daarna kwam de HK, is ook dicht gegaan, nu is er HK 2. En voor het Onzinforum was er ook al een HK achtig forum, wat ook dicht is gegaan...

Is vast ook nog wel wat over te vinden in de search ;)

Maar, het topic waar jij het over hebt, dat slaat toch nergens op? Dat gaat gewoon over een grap...
maar waarom is de hk terug gekomen, toen er vroeger veel problemen voorkwamen. Dit is toch een TECH-forum :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

owman, vragen naar de bekende weg?

Probeer zelf eens na te denken...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Meneer aard schreef op 25 March 2003 @ 14:35:
[...]

maar waarom is de hk terug gekomen, toen er vroeger veel problemen voorkwamen. Dit is toch een TECH-forum :?
omdat er toch behoefte aan is.
veel mensen hoeven het niet en andere juist wel weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Voor mijn tijd... Ouwe lul ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Meneer aard schreef op 25 March 2003 @ 14:35:
[...]

Omdat we een comunity zijn. Dus we willen ook wel eens wat lekkere losse topics waarin we eens over wat anders praten als het hoofdgedeelte. Je ziet dat op heel veel fora, beetje een ontspanningsgedeelte. En omdat GoT zo groot is hebben ze dat ook weer een beetje opgedeeld.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdLentis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 11:54

AdLentis

Gadget Inspector

Misschien ietwat offtopic, maar ik zou willen dat ik weer gewoon in de HK kon, al is het maar readonly... nu moet ik persé op de PC van mijn collega kijken om mee te kunnen genieten... beetje jammer dat het zo moet als het nu gaat... gewoon iedereen > 5000 die xs had, read-xs geven... :|

Maarja, wie ben ik he ;)

En to get ontopic: huiskamer is ook handig als je eens niet serieus wilt doen over iets TECHnisch... ;)

[ Voor 16% gewijzigd door AdLentis op 25-03-2003 14:40 ]

Ik ben tenminste niet altijd hypocriet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdLentis schreef op 25 March 2003 @ 14:38:
Misschien ietwat offtopic, maar ik zou willen dat ik weer gewoon in de HK kon, al is het maar readonly... nu moet ik persé op de PC van mijn collega kijken om mee te kunnen genieten... beetje jammer dat het zo moet als het nu gaat... gewoon iedereen > 5000 die xs had, read-xs geven... :|

Maarja, wie ben ik he ;)

Tja, soms gaan dingen niet zoals je wilt. Er gebeuren nu eenmaal dingen door toedoen van anderen.

Als de HK lekker soepel had gelopen en een ieder enigzins had gedaan wat van hen verwacht mocht worden, dan was deze discussie er niet geweest en had jij gewoon HK draadjes kunnen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 06:23
Ehh, iedereen met ID > 5000 mag er gewoon in hoor. Gewoon ff mailtje sturen. Behalve als je een waarschuwing oid hebt gekregen in de vroegere HK.
Read-XS zou idd wel wat zijn ja, is ookal besproken maar tot nu toe nog negatief.

Ikzelf vind het nu wel een stuk rustiger en IMO gezelliger. Nieuwe topics vliegen minder snel omlaag en het "niveau" (voorzover het er is ;) ) ligt ook hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 14:41:

[...]

Tja, soms gaan dingen niet zoals je wilt. Er gebeuren nu eenmaal dingen door toedoen van anderen.

Als de HK lekker soepel had gelopen en een ieder enigzins had gedaan wat van hen verwacht mocht worden, dan was deze discussie er niet geweest en had jij gewoon HK draadjes kunnen lezen.
tja, die mensen die de boel verzieken houd je toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

internetinfo schreef op 25 maart 2003 @ 14:43:
Ehh, iedereen met ID > 5000 mag er gewoon in hoor. Gewoon ff mailtje sturen. Behalve als je een waarschuwing oid hebt gekregen in de vroegere HK.
Read-XS zou idd wel wat zijn ja, is ookal besproken maar tot nu toe nog negatief.

Ikzelf vind het nu wel een stuk rustiger en IMO gezelliger. Nieuwe topics vliegen minder snel omlaag en het "niveau" (voorzover het er is ;) ) ligt ook hoger.
Nee, fout.

Wat jij opschrijft, is "iedereen met een ID GROTER DAN 5000".

Wat nu het geval is, is dat "iedereen met een ID KLEINER DAN 5000" HK XS kan aanvragen, oftewel "iedereen met een ID < 5000" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
internetinfo schreef op 25 maart 2003 @ 14:43:

Waar haal jij je info vandaan?

volgens mij wordt er echt wel iets breder gekeken dan waarschuwingen hoor. Sommigen met een waarschuwing komen binnnen terwijl anderen die misschien geen waarschuwingen maar wel een aantal negatieve notes hebben niet naar binnen mogen. Of wat dacht je van mensen die zich 3 jaar geleden geregged hebben en maar een post of 30 hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Zoefff schreef op 25 March 2003 @ 14:44:
[...]

Nee, fout.

Wat jij opschrijft, is "iedereen met een ID GROTER DAN 5000".

Wat nu het geval is, is dat "iedereen met een ID KLEINER DAN 5000" HK XS kan aanvragen, oftewel "iedereen met een ID < 5000" :)
Tot aan de 5000 heb ik eruit begrepen. Ik mis de hk niet erg, maar het was altijd wel leuk in de hk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Meneer aard schreef op 25 March 2003 @ 14:43:
[...]

tja, die mensen die de boel verzieken houd je toch.
Dan moeten die mensen zich eens goed achter de oren krabben. In de nieuwe HK policy staat toch duidelijk dat verzieken van de HK zal resulteren in een HK ban.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Meneer aard schreef op 25 maart 2003 @ 14:46:
[...]

Tot aan de 5000 heb ik eruit begrepen. Ik mis de hk niet erg, maar het was altijd wel leuk in de hk.
Tot aan de 5000 is hetzelfde als ID < 5000 hoor :?

Snap jij mij niet, snap ik jou niet, of begrijpen we elkaar volkomen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Calitomnication schreef op 25 March 2003 @ 14:47:
[...]

Dan moeten die mensen zich eens goed achter de oren krabben. In de nieuwe HK policy staat toch duidelijk dat verzieken van de HK zal resulteren in een HK ban.
Ja, maar heeft het invloed op die mensen de nieuwe hk policy. Gaat dit net zo goed werken als bij de CME topics?
Zoefff schreef op 25 maart 2003 @ 14:48:
[...]

Tot aan de 5000 is hetzelfde als ID < 5000 hoor :?

Snap jij mij niet, snap ik jou niet, of begrijpen we elkaar volkomen? 8)7
Ik denk dat we elkaar wel begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 22:54
Logisch dat iets wat onzin forum heet mislukt :P

Maar ik hoop niet dat de HK 2.0 ook mislukt :P

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdLentis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 11:54

AdLentis

Gadget Inspector

Hmm, ik geloof dat mijn offtopic opmerking meer reacties uitlokt dan de vraag van de topicstarter. :? :+

Ik ben tenminste niet altijd hypocriet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 08:29

Schonhose

Retro Icoon

Om weer lekker on-topic te gaan.

Het antwoord is JA. Er zijn altijd problemen geweest die geleid hebben tot een sluiting.

Het toenmalige OF (onzinforum) is gesloten nadat er een enorme flame ontstond over de muziek van Graig David. Dit was echter de druppel na een aantal incidenten. Veel van de oude OF-ers heb ik daarna niet meer terug gezien :'(

Daarna kwam de Kroeg. De reden van sluiting weet ik zo even niet meer. Geloof (correct me if I'm wrong) dat het met het niveau te maken had.

Toen de Huiskamer. De druppel welke geleid heeft tot de (tijdelijke) sluiting hiervan was het feit dat andere sites gespammed werden door bepaalde tweakers :X. Ondanks dat het niveau niet zo hoog was (in sommige gevallen lager dan het OF en de Kroeg was dit volgens de Crew (lees: Lunatic) geen reden van sluiting.

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarna kwam de Kroeg. De reden van sluiting weet ik zo even niet meer. Geloof (correct me if I'm wrong) dat het met het niveau te maken had.
Geloof het ook. Sterker nog, ik meen me te herinneren dat HlpDsK nog een topic had gemaakt met daarin de tekst dat de kroeg over 24 uur dichtging en dat de bezoekers het aan zichzelf te danken hadden.

Ik heb hem overigens nooit gemist, ik kwam er nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
ik vind dat er gewoon een nieuwe policy moet worden opgesteld: De banners van de hk KOMEN er niet en de ruzie makers die er om bekend staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekla
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 15:16
internetinfo schreef op 25 March 2003 @ 14:43:

Waarheen moet je dat mailen? als ik vragen mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Tekla schreef op 25 maart 2003 @ 17:47:
[...]

Waarheen moet je dat mailen? als ik vragen mag :)
je moet niet mailen maar je moet acces aanvragen in SEM, daar post je een topic zo: [HK-XS] Tekla. bron: [rml]*** [ HK] Belangrijk nieuws voor userID's 1-5000 ***[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-10 19:45

JeroenT

hoi!

Hmmm , ik kan er ook in en ik heb zeker geen < 5000 ID hoor :)

Waarschijnlijk sorteren ze op "brave" usertjes ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Klubbheads schreef op 25 maart 2003 @ 18:46:
Hmmm , ik kan er ook in en ik heb zeker geen < 5000 ID hoor :)

Waarschijnlijk sorteren ze op "brave" usertjes ofzo :?
Inderdaad :)

Onder welke steen heb jij gezeten?! :X :+

HK weer open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
OnzinForum is nog steeds online: http://www.onzinforum.nl

Helaas zijn er een aantal oude crewleden weg. Eigenlijk allemaal :(:
robTH, DKasemier(nog wel op GoT), Saviour(ook nog op GoT), RazorBlade(ook nog wel eens op GoT) & Nick/GSMGuru.
Deze jongens hebben in die tijd het forum overgenomen. En mét een best mooi resultaat. Helaas zijn ze daar ook grotendeels weer weg(een aantal weggekickt, andere weggegaan vanwege veranderingen).
Nu bestaat OF dus nog steeds maar de lol is er voor mij af omdat er weinig van de oude users zitten. En dat maakt de huidige Huiskamer @ GoT nu zo leuk, daar zitten de eerste users na BC3 :).
Nostalgie, daar gaat het uiteindelijk om :P

Overigens was ik Boelex @ OF :)

[ Voor 3% gewijzigd door Alex op 25-03-2003 20:24 ]

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:19

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
prog-konijn schreef op 25 maart 2003 @ 20:22:
OnzinForum is nog steeds online: http://www.onzinforum.nl

Helaas zijn er een aantal oude crewleden weg. Eigenlijk allemaal :(:
robTH, DKasemier(nog wel op GoT), Saviour(ook nog op GoT), RazorBlade(ook nog wel eens op GoT) & Nick/GSMGuru.
Deze jongens hebben in die tijd het forum overgenomen. En mét een best mooi resultaat. Helaas zijn ze daar ook grotendeels weer weg(een aantal weggekickt, andere weggegaan vanwege veranderingen).
Nu bestaat OF dus nog steeds maar de lol is er voor mij af omdat er weinig van de oude users zitten. En dat maakt de huidige Huiskamer @ GoT nu zo leuk, daar zitten de eerste users na BC3 :).
Nostalgie, daar gaat het uiteindelijk om :P

Overigens was ik Boelex @ OF :)
Ehm, kan je me het nut vertellen wat deze informatie met betrekking tot het onderwerp van dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
We Are Borg schreef op 25 March 2003 @ 20:35:
[...]

Ehm, kan je me het nut vertellen wat deze informatie met betrekking tot het onderwerp van dit topic?
Tja dezelfde naam he.... denken ze opeens dat het ook hetzelfde is......

(Al meen ik me wel te herinneren dat het onzinforum.nl vrij snel na de sluiting van het enige echte OF is begonnen door een aantal users van GoT.... maar er is nooit een echte binding geweest nee. Beetje vergelijkbaar met die huiskamer die gemaakt is na de sluiting van de HK.)

[ Voor 33% gewijzigd door ArthurMorgan op 25-03-2003 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We Are Borg schreef op 25 maart 2003 @ 20:35:
[...]
nee die van jouw :+ hij geeft gewoon wat extra info over hoe het een en ander is gegaan in het verleden... niets mis mee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 23:26:
[...]

nee die van jouw :+ hij geeft gewoon wat extra info over hoe het een en ander is gegaan in het verleden... niets mis mee toch?
Informatie over een totaal ander forum als waar het hier over gaat.... lijkt me nogal redelijk nutteloos eerlijk gezegd :)

onzinforum != onzinfotum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:28

Jaymz

Keep on moving !

Goed, 't antwoord is gegeven: Ja, wat dat betreft heeft de HK dezelfde sinusvormige beweging die bijna alles in het leven heeft; alleen liggen de pieken en dalen wat hoger dan gemiddeld op bepaalde momenten :P

Verder is het me hier te gezellig ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.