Toon posts:

access 2000 en access 97 naast elkaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
voor mijn opdrachtgever moet ik een database maken, nadat ik die in elkaar heb gezet bleek dat men op office 97 werkte terwijl bij vooronderzoek dit niet gebleken was.
je kan de database converten en met een rundll van access werken, zover was ik al hierbij mijn problemen met beide
rundll: bij installatie van de rundll op computers wil windows alleen nog maar de rundll wil gebruiken en dus niet meer de access 97, dit zal dus niet goed gevonden worden omdat men dan niet meer de access databases die ze al hebben kunnen gebruiken.
convert: te duur is op vrijwillige basis voor een personeelsvereniging

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 09:04

Korakal

Up up up!

Ik ben vanochtend met ongeveer hetzelfde bezig geweest: Access 2000 en 2002 (XP) naast elkaar. Gaat ook niet echt fijn.

Uit de topics die ik had gevonden kwam
- 2x je OS installeren en dan afzonderlijke Accessen installeren
- VMWare draaien
- in sommige gevallen schijnt het goed te gaan als je eerst 97 en dan 2000 installeert (binnen hetzelfde OS)

Verwijderd

Binnen win98 gaat het goed als je eerst office 97 installeert en daarna 2000.... een collega van me heeft hetzelfde gedaan.... en dat ging goed...

Verwijderd

Topicstarter
het betreft een database en niet de omgeving...
oftewel ik kan de database niet openen in office 97 omgeving ok niet raar.
maar de confertopties zijn niet genoeg in access 2000 zijn te miniem en de convert mogelijk heden elders zijn te duur