Toon posts:

ADSL zonder splitter en zonder abonnement

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Daaro,

ik heb nu een XS4all abonnement lopen over ISDN.

Vorige maand heb ik bij HCCnet ADSL Pro 8 (via BBned) aangevraagd om sneller te kunnen internetten. Om niet zonder ADSL te zitten heb ik een extra analoge lijn aangevraagd en heb de bevestiging dat deze dient te werken.

Tijdens de aanvraag bij HCCnet heb ik tevens linesharing aangevraagd. Dit had ik dus niet moeten doen. De analoge lijn gebruik ik niet voor telefoonverkeer, maar puur voor ADSL. Nu betaal ik dus vrolijk de abonnementskosten aan de KPN terwijl ik geen diensten van de KNP gebruik.

Mijn vragen:

1) Kan ik ADSL zonder splitter gebruiken op de analoge lijn ?
2) Klopt het dat ik nu in principe KPN niet meer hoef te betalen?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
1) Ja, je kan het zonder splitter gebruiken, je moet er dan wel voor zorgen dat er op dezelfde lijn nergens meer telefoontoestellen zitten. Dit kan namelijk voor storingen zorgen.

2) Het is heel zonde dat je line-sharing heb aangevraagd, aangezien je nu heel moeilijk van kpn af gaat komen. Zoiezo moet je nog een jaar lang kpn houden voordat je het kan afzeggen (je heb een jaar contract). Maar voor meer informatie raad ik je aan om dit volgende topic te lezen, aangezien dat al een best langlopende discussie is.
ADSL zonder telefoonlijn?

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 22:16
1) je kunt zonder splitter adsl gebruiken, als je dan maar niet belt met die telefoonlijn
2) voor die nieuwe lijn die je hebt laten aanleggen ben je een contract aangegaan met KPN, en als je even dat contract leest dan zie je dat je minimaal 1 jaar die lijn blijft afnemen.... Je zit er dus gewoon 1 jaar aan vast.

spuit elf :> [Airwolf] was eerder :(

[ Voor 7% gewijzigd door schwarzenegger op 25-03-2003 13:56 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Zoekvraagjes hè :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.