Toon posts:

agpx8 vga op agpx4 mobo

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Korte en waarschijnlijk simpele vraag voor velen. Kan een agpx8 videokaart op een moederbord geprikt worden die dit niet ondersteund?

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 13:47
Jah dat kan zeker weten, AGP 8x kaarten zijn backwards compatible, je zal niet erg veel ervan merken aangezien AGP 8x niet erg veel extras met zich meebrengt t.o.v. AGP 4x.

Succes ermee! Afbeeldingslocatie: http://frontpage.fok.nl/i/s/thumbsup.gif

[ Voor 17% gewijzigd door Novah op 25-03-2003 13:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dank, mag gesloten worden dan.

• IQM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:41

IQM

Ho ho niet zo snel !

Mijn ervaring is wel effe anders. Met mijn ASUS CUSL2-C (i815ep) werkt het niet goed in spellen. Mijn Radeon 9500 pro loopt prima door alle 3dMark2003 tests heen maar het systeem hangt direct als ik een spel probeer te spelen. Daarvoor had ik een ti4200 8x en dat was precies hetzelfde !

Om zeker te zijn heb ik een P2B met BX chipset geprobeerd en daar gebeurde precies hetzelfde. Deze andere PC had een ander besturingssysteem en was ook volledig schoon.

Dus wil je op zeker spelen, kies dan voor een AGP 4x kaart. Het verschil in snelheid is nu nog puur marketingtechnisch !

Verwijderd

Topicstarter
Hhmm dat is minder, heb hem net besteld. Jammer maar helaas, mocht het niet werken probeer ik hem wel om te ruilen.

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
misschien is het gewoon een combinatie van die videokaart en jou moederbord, want bij mij (Asus A7V333 + Aopen GF4 Ti4200 8xAGP) zijn er geen problemen...

Xbox360 gamerprofile

• Jilvoos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-07 23:05
Same for me, het werkt perfect mijn combo van D845ETP2 en R9700Pro _/-\o_

Maar succes

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Dit staat zelfs in de Faq uitgelegd :X
Pagina: 1