Toon posts:

Unreal II performance fix is uit!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
gekopieerd van gamers.nl:

Legend Entertainment heeft zojuist een nieuwe patch uitgebracht voor Unreal II: The Awakening. Deze patch is nog niet handmatig te downloaden, alleen via de in-game update functie zijn de fixes beschikbaar. De links zullen in de loop van de dag nog wel verschijnen.

De patch fixt een hoop problemen met crashes, performance, AI, de editor en andere gebieden. Veel nieuwe features zijn er niet toegevoegd, het gaat voornamelijk om fixes. Zo zal het nu niet meer voorkomen dat bots niet meer respawnen in een botmatch, zal het geluid bij sommige mensen niet meer blijven hangen en is Mike Lambert aan de in-game credits toegevoegd:
Performance
· 10% improvement in golem mesh rendering performance.
· Fixed unnecessary particle lighting overhead problem.
· For performance reasons, most carcasses are cleaned up more quickly now.
· For performance reasons (mainly in marsh) dropped energy rifles are
cleaned up after 10 seconds.
· M08B: improved performance by making sure generator rotating movers only rotate when they are visible.
· MM_Marsh: added field generator and turret to PreCacheList to avoid hitches when these appear.
· M12: fixed particle overhead.
· Added new code/changes to limit overhead due to ragdoll deaths (see "Advanced Tips for Improving Performance" in the readme for details).
iemand deze al geprobeerd? Heb geen zin om Unreal II te installeren maar ben toch wel eens benieuwd of de performance echt sterk wordt verbeterd :)

edit: link waar je patch kan downloaden:
ftp://ftp.infogrames.net/...eal2/U2_REATIL-031403.EXE

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 13:49 ]

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:35
Thnx zeer handig :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:24
heb em al lang uitgespeeld, dus voor mij is het niet meer nodig :P
ben wel benieuwd of de performance er op vooruit gaat,
ik mag toch hopen van wel voor anderen :)

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik kan een performance boost best gebruiken. Met een Xabre videokaart bestaan comptabiliteitsproblemen al vanaf UT2003, zodat het niet al te best loopt op mijn systeem. Hopelijk worden niet de savegames overschreven (of mijn gekoesterde unreal2.exe bestand >:) ).

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
:o
Een beetje dom alleen dat ze daar nu pas mee komen. Veel hebben het nu al uit gespeeld of zijn allang afgehaalt wegens de performance...

Wie hem al heeft getest: Merk je er veel verschil tussen, of is het een patch wat alleen tijdens het benchmarken merkbaar is?

🌞🍃

Verwijderd

Ik heb het spel ook al lang uitgespeeld en heb nergens problemen mee gehad :)
Handig voor de mensen die misschien wel problemen hebben of net het spel hebben.

Verwijderd

kunnen ze zo'n fix ook niet doen voor ut2003? Dat wordt tenminste nog gespeeld :/

Verwijderd

DataBeest schreef op 25 maart 2003 @ 15:31:
:o
Een beetje dom alleen dat ze daar nu pas mee komen. Veel hebben het nu al uit gespeeld of zijn allang afgehaalt wegens de performance...

Wie hem al heeft getest: Merk je er veel verschil tussen, of is het een patch wat alleen tijdens het benchmarken merkbaar is?
Het spel was leuk niet moeilijk alleen idd de performance heeft ervoor gezorgd dat ik het niet meer speel (en nu na format niet meer heb installed) ingame deed ie het perfect alleen het laden duurde erg lang.. en ik ben zeer ongeduldig

btw: heb amd athlon tb 1ghz gf2mx400 64

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01 09:24
Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 17:18:
[...]

Het spel was leuk niet moeilijk alleen idd de performance heeft ervoor gezorgd dat ik het niet meer speel (en nu na format niet meer heb installed) ingame deed ie het perfect alleen het laden duurde erg lang.. en ik ben zeer ongeduldig

btw: heb amd athlon tb 1ghz gf2mx400 64
Sorry maar ff offtopic:

Met welke settings speel jij?
Bij mij loopt ie voor geen meter :/

Ik heb zelfde videokaart en de rest ist zelfs sneller dan bij jou :)

Verwijderd

allang uitgespeeld... legend loopt achter de feiten aan idd...

(ik had btw geen probs :9 )

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Tijd om Unreal 2 maar weer te installeren dan :9. Misschien loopt ie nu beter :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 17:14:
kunnen ze zo'n fix ook niet doen voor ut2003? Dat wordt tenminste nog gespeeld :/
er was niks mis met unreal tournament 2003 toch?

• zyberteq
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08-2025

zyberteq

nou, dat dus

<offtopic>
nâh, niet echt maar het draait niet zo lekker op mijn pc, kweet niet wat voor pc 3DirkFX heeft, maar ik heb dit:
P3 @728MHz, 384MB, Club3D GeForce4 MX440 64MB DDR, Promise Ultra133tx2 met daaraan een Maxtor ATA133 40GB schijf.
en gemiddeld met een gemiddelde map en gemiddeld aantal bots en whatever, op vrij lage grafische settings haal ik +/- 20fps. Nee, dan heb ik liever UT 1.
</offtopic>

whoops :+ nu ff óntopic

ik ben hem aan het downen, en heb nu al 4MB, kvraag me af hoe groot ie is want dat kan ik hier niet zien ..... hmmzz hijs al binnen :z 4160kB groot istie
kzal hem vanmiddag testen, en dan maar hopen dat de framerate bij mij omhoog gaat (12fps is niet helemaal speelbaar namelijk) (8>

[ Voor 32% gewijzigd door zyberteq op 26-03-2003 10:31 ]

[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Hmm, bij mij is het niet echt veel beter geworden. Ik heb uiteraard wel mijn oude unreal2.exe achtergehouden >:) Ik heb nu last van gebouwen en hele bruggen die af en toe verdwijnen. Wegknipperend meubilair zal ik maar zeggen ;) Het spel loopt verder prima, maar ik ben dus niet echt wild van de 'verbeteringen'.
Pagina: 1