Aqoustic edge surround niet uit te zetten ??

Pagina: 1
Acties:

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-08 10:05
Ik heb 'm nu eindelijk pff viel niet mee.. achter af gezien heb ik spijt mits mijn probleem niet opgelost kan worden.

Het probleem:
Ik krijg bij de achter speakers alleen wat hoge tonen / surround (QMSS).. klinkt wel aardig maar ik wil ook gewoon over 4 speakers normaal muziek kunnen luisteren(winamp) zonder dat surround effect.

Heb nieuwe drivers geinstalled, maar nog steeds geen optie om het uit te zetten :( , dan maar philips bellen .. ze zeiden dat ik daar een apart stukje software voor nodig had (om het geluid te vervormen achter, dat is zowiezo onzin het moet gewoon uit kunnen) .. toen zei ik tegen die kerel .. waarom zit dat stukje software er niet bij . . daar had ie geen antwoord op .. dan maar vragen welk stukje software die bedoeld.. dat wist ie ook niet ... WAARDELOOS.

Het gekke is dat als je de speakertest doet.. dat ie achter het geluid wel goed/normaal laat klinken (met bas en niet "vervormd" ).

(En ja alle effecten staan uit.)

Kent iemand dit probleem en heeft iemand een oplossing ? anders moet ik weer een ander geluidskaartje kopen .. had deze gekocht omdat die live kaarten zo'n kort leven hebben (mijn ervaring).

• mcbadass
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-07 22:43
controleer even of bij winamp de directsound plugin geselecteerd staat onder prefs/output

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-08 10:05
Ja daar had ik zelf ook al gekeken maar dat ziet er normaal uit.
Nullsoft DirectSound plug-in v2.0 [OUT_DS.DLL]
Via de cd(rom) speler (met een audio cd) krijg ik alleen voor geluid.