Toon posts:

Handmatig instellen netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thuis 2 pc's. Eentje daarvan is aangesloten op Chello, de ander moet via deze pc ook Chello kunnen gebruiken. Beide pc's hebben XP Prof. De netwerkinstallatiewizard wordt op de pc met directe toegang tot Chello wel voltooid, maar op de andere pc wil dat niet lukken. Is het mogelijk om die andere pc handmatig in te stellen, en zo ja, hoe doe ik dat?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 13:25
Faq lezen, staat er presies in... Gebruik ook eens de search, ben dit namelijk vaker tegengekomen.

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Lees eerst een de Faq door, staat het allemaal duidelijk in uitgelegd

Hoe deel ik Internet ?

[ Voor 31% gewijzigd door Luppie op 25-03-2003 12:57 ]

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Hey Bartel,

Ik zie in je profiel dat je nog niet zolang op GoT zit.
Voordat je een topic opent, wordt er verwacht dat je een beetje zoekt. Als je dit had gedaan, dan was je waarschijnlijk dit topic tegen gekomen:
Hoe deel ik Internet ?

Met dat topic en de helpfunctie van windows moet het vast mogelijk zijn om je probleem op te lossen, mocht het dan nog niet lukken en je heb veel geprobeert dan kan je een topic openen (zet je topic wel in NT, want daar hoort hij ;)).

Suc6 :)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Hoe deel ik Internet ?
Deze dus inderdaad. Verder horen dit soort vragen (mits je ze wat beter uitwerkt...) in NT, niet in I&T.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.