Toon posts:

Trage verbinding simuleren ivm testen sites op LAN

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
We testen sites op onze lan en deze sites lijken erg snel te laden (100mbit dus das niet gek) alleen is het moeilijk te testen of de sites ook snel laden op een 56k modem bijvoorbeeld. Nu zoek naar een programma welke je LAN bandbreedte op je client kan verminderen zodat je kan simuleren dat je aanlogt met een 56k modem bijvoorbeeld.

Ik heb wel een programma gevonden dat heet Sloppy Slow Proxy alleen dat werkt niet echt goed jammers genoeg.

http://www.dallaway.com/sloppy/

Iemand ervaring met andere programma's?

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

move P&W => SA

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:22

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Je kunt vast ook ergens goedkoop een 56k6je vandaan halen, je zet je site ergens op internet en testen maar... :)

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Verwijderd

Ik ken daar een progje voor, zoek maar eens op "Nimbus" van shunra.

Post maar iets als je het niet kunt vinden, dan meel ik het je wel.

Verwijderd

Topicstarter
dat moet toch makkelijker kunnen

Verwijderd

Topicstarter
Heb een goed progje gevonden hiervoor. op xcat.com
Webspeed simulator.
Geweldig!!

Verwijderd

in de InternetInformationServer van Bill kun je de maximale snelheid instellen.....

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:22

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Ook even over een trage verbinding:

Ik probeer hier een verbinding te maken met een win98 se pc en een winXP pc door middel van een com en een null-modem kabel [printerkabel met 2 koppen zegmaar :) ] en nou is me dat gelukt met die com kabel, maar nou valt m'n internet uit [dwz ik kan geen sites meer bereiken :( ] zodra die com verbinding er is... IP instellingen etc lijken niet veranderd te zijn... :?
Help? :)

Lama, omzeild :P Lekker internetten op een P75 @ 120 met 19,2kpbs :P :P :P

[ Voor 10% gewijzigd door Scatman_II op 25-03-2003 14:20 ]

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Verwijderd

xcat.com moet xat.com zijn....

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:29
Scatman_II schreef op 25 March 2003 @ 13:48:
Ook even over een trage verbinding:

Ik probeer hier een verbinding te maken met een win98 se pc en een winXP pc door middel van een com en een null-modem kabel [printerkabel met 2 koppen zegmaar :) ] en nou is me dat gelukt met die com kabel, maar nou valt m'n internet uit [dwz ik kan geen sites meer bereiken :( ] zodra die com verbinding er is... IP instellingen etc lijken niet veranderd te zijn... :?
Help? :)

Lama, omzeild :P Lekker internetten op een P75 @ 120 met 19,2kpbs :P :P :P
deed ik vroeger ook altijd. mij bij was het probleem dat ik maar 1`externe toengagsadapter geinstaleerd had (directe kabel verbinding gebruikt er 1, maar mn 56k ook 1) dus probeer er eens eentje bij te instaleren

CISSP! Drop your encryption keys!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 13:46:
in de InternetInformationServer van Bill kun je de maximale snelheid instellen.....
Jammers alleen dat je steeds de melding krijgt: network is busy
ik hoop ook niet echt het idee dat dit een realistische simulatie is van een modem gebruiker. Wat vind jij?

• ultimateharry
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 23:27

ultimateharry

Team Slayer:-)

Welke software gebruik je om die sites te bouwen en te testen. Er zijn vaak mogelijkheden om site-content te optimaliseren voor bepaalde snelheden en ook kun je de theoretische laadtijd wel zien. Scheelt je dit hele gedoe.

Verwijderd

Topicstarter
we gebruiken homesite, die heeft dat soort functionaliteit niet

• ou812
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:58
Pagina: 1