SOCKS 5 Proxy Server

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:51
Hey :)

Wie weet er een simpele, en gratis SOCKS 5 Proxy server? Ik heb het nodig voior school om op MSN te kunnen komen ;)

Ik heb al gezocht en heb AnalogX gevonden, maar dat is een Socks 4 server. Ik heb liever een Socks 5 met wachtwoordbeveiliging :)

Thx

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-06 22:27

MVC

Je zou er één op je eigen PC kunnen installeren :)

Verwijderd

Goede vraag, gebruikte voorheen socks2http maar daar moet je sinds kort voor betalen.
Ben zelf ook op zoek naar een ander programma. Heb http-tunnel geprobeerd maar die deed het niet goed.

• Flappie
MVC schreef op 25 maart 2003 @ 13:29:
Je zou er één op je eigen PC kunnen installeren :)
Dat is ook de bedoeling :)

Zo kan ik vanaf school (ROC) via mijn eigen socks server op MSN :) op AanalogX staat wel een proxy server met SOCKS4 maar die heeft geen wachtwoordbeveiliging. Ik heb liever SOCKS5 met een wachtwoordbeveiliging! :)

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:24
Ik gebruik op school altijd HTTP tunnel. Maar als je de freeware versie hebt is hij wel ***** traag... :(

• Flappie
My-life schreef op 25 March 2003 @ 13:55:
Ik gebruik op school altijd HTTP tunnel. Maar als je de freeware versie hebt is hij wel ***** traag... :(
Dat is een programma dat via een andere HTTP Proxy werkt! Ik wil een echt Socks 5 Proxy, en dan gratis ;)

Anders moet ik maar AnalogX gebruiken :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

www.winproxy.nl is gratis te uitproberen voor 2 gebruikers.

Maar het lijkt me niet zo handig om manieren te verzinnen om de beveiligingen van school te omzeilen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.