Office sluit vanzelf af

Pagina: 1
Acties:
  • 974 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op de laptop van mijn vrouw valt office 2000 (Excel en Word) na ca. 1-2 sec. uit.
Er wordt dus excel gestart en na 2 sec. sluit het programma vanzelf af.
Wat kan dit zijn ???

Andere zaken werken wel goed zo draait MS projects zonder problemen.
Ook het verwijderen van office ne het opnieuw installeren geeft geen oplossing, ook een systeemherstel (XP-home) biedt geen uitkomst.

Is er een andere oplossing dan XP helemaal opnieuw installeren??

Verwijderd

Heb je al eens in event viewer gekeken wat daar staat?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd

Heel toevallig misschien AutoCAD geïnstalleerd?
Zal wel niet, maar ik heb ook wel eens een dergelijk probleem gehad en toen bleek het daar aan te liggen...
Moest mijn Windows compleet opnieuw installeren omdat AutoCAD ergens diep in mijn systeem een conflict met Office veroorzaakte.

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Waarschijnlijk ligt het aan de combinatie office en project. Ik heb dit ook gehad, bij mij wilde OF de ene OF de andere werken (ook telkens automatisch afsluiten)

Ik heb project in een andere dir geinstalleerd en alles werkte toen goed.

• boomsma
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 12:12:
Heel toevallig misschien AutoCAD geïnstalleerd?
Zal wel niet, maar ik heb ook wel eens een dergelijk probleem gehad en toen bleek het daar aan te liggen...
Moest mijn Windows compleet opnieuw installeren omdat AutoCAD ergens diep in mijn systeem een conflict met Office veroorzaakte.
Nee, er is geen AutoCAD geinstalleerd op die Lapttop.
Die suggestie van MS projects in een andere map installeren zal ik eens uitproberen. Wel vreemd trouwens dat 2 producten van een zelfde leverancier elkaar zo in de weg zitten.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

boomsma schreef op 25 March 2003 @ 12:24:
Die suggestie van MS projects in een andere map installeren zal ik eens uitproberen. Wel vreemd trouwens dat 2 producten van een zelfde leverancier elkaar zo in de weg zitten.

En had je Office sluit meteen af bij het opstarten nu al gezien; oftewel heb je die key en staan de rechten goed?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:54
boomsma schreef op 25 maart 2003 @ 12:24:
[...]

Nee, er is geen AutoCAD geinstalleerd op die Lapttop.
Volgens mij moet het linkje van Compubiter wel kunnen helpen hoor, heb het al eerder meegemaakt op pc's van klanten... komt door illegale versies van office

https://wren.co/join/Devian

• mikeoke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 12:56
Ik heb dit probleem ook gehad nadat ik WinXP home naar Pro had geupgrade, klant bleek ook losse pakketten van office geinstalleerd te hebben. Heb toen losse pakket word2000 verwijderd en daarna een complete installatie van zijn office sbe gedaan. Was daarna opgelost

Verwijderd

Je zou kunnen proberen om het bestand normal.dot te verwijderen (of te hernoemen). Soms raakt deze corrupt en dan krijg je dezelfde problemen. Als je na het verijderen word opstart, dan maakt het een nieuwe aan.

Verwijderd

De key die jij gebruikt voor Office is in SP1 geband en zal dus niet meer werken. Je zou een andere moeten gebruiken.

Verwijderd

opnieuw installeren, je hebt een van de meest gebruikte serienummers ingevoerd bij de installatie van office .
Opnieuw installeren en nu wel een ander serienummer invoeren anders heb je over een tijd weer hetzelfde probleem. De beste oplossing blijft nog altijd, KOPEN. Dan kan je tenminste zonder problemen werken en updates toepassen!!!

Verwijderd

Heb ik ook gehad, eerst office 2000 geinstalleerd en daaroverheen MS Project, daarna kon ik niets meer met office, sluit idd af na een paar seconden. Kwam omdat ik niet met een legale Project versie werkte, uiteindelijk office opnieuw geinstalleerd en een andere Project geinstalleerd, toen werkte het ineens wel. Weet dus niet precies waar het aan ligt... Succes

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 12:40 ]

• boomsma
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 12:36:
opnieuw installeren, je hebt een van de meest gebruikte serienummers ingevoerd bij de installatie van office .
Opnieuw installeren en nu wel een ander serienummer invoeren anders heb je over een tijd weer hetzelfde probleem. De beste oplossing blijft nog altijd, KOPEN. Dan kan je tenminste zonder problemen werken en updates toepassen!!!
Het zijn de officiele versies van Office en XP-home (Projects is inderdaad nog niet legaal omdat het eerst geprobeerd wordt).
Ook heb ik nog geen Service Packs geplaatst, dus dat kan het niet zijn. Ik zal de suggesties eens thuis uitproberen .
Pagina: 1