Toon posts:

Internet traffic overzicht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

We hebben hier een kleine 30 pc staan en willen eens vastellen welke PC / gebruiker op welke websites komt. Om alle PC's hun history te controleren is veel te veel werk aangezien ik het op een dagelijke basis wil weten. Nu was ik benieuw of er een programma is die dit voor my kan loggen.

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 20:09
nou, je kunt een transparante proxy zoals Squid nemen, die kan url's loggen en kan er ook voor zorgen dat je internetconnectie efficienter gebruikt word.

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Soortgelijke vraag: Datalimiet op intern netwerk voor internet trafic

In dat topic komt het programma ' kerio network monitor ' ook ter sprake, heb dit programma van de week zelf gedownload en het werkt hier eigenlijk prima!. Het kan ook precies doen wat jij nodig hebt! :)

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:27
kerio network monitor doet dat: http://www.kerio.com

Verwijderd

www.webmarshall.com werkt ook goed, free trial voor 30 dagen of zow

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> SA

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Naast de technische realisatie moet je ook nadenken over de gevoeligheid van het monitoren van de personen die gebruik maken van de pc's. Je maakt inbreuk op de privacie van personen en krijgt dus te maken met de wetgeving op dat gebied. Als je ze fulltime wil monitoren zul je ze dit ook kenbaar moeten maken aan de gebruikers.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Pagina: 1