Toon posts:

extra functie?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik bijvoorbeeld veel topics zie staan is het meestal heel handig om te weten onder welk os zij werken.. vaak word dit er wel bijgezet maar ms is het handig om dit gewoon voor je een topic aan maakt.. het os er specifiek in te laten zetten doormiddel van een extra invoer veldje.. net zoals je nu titel heb daaronder een kopje maken voor het OS. Dit voorkomt dat mensen dit vergeten.. Al gaat dit op bij de softe goederen maar je kan dit soort dingen ook maken voor het merk en type mobo voor bijvoorbeeld in: pmg

Dan staat iig het belangrijkste deel van het topic er altijd in..

Dan zou je gelijk bij de titel het in kunnen voeren door middel van dit tussen [] te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dat is ooit al een keer voorgesteld maar niet geaccepteerd.
Het punt waar je mee zit is dat de user het zelf moet invullen. Als je het dan tot een verplicht veld maakt dan wekt dat alleen maar meer irritatie. :)

Edit:
Ik bedoel natuurlijk dat een user het wel eens wil vergeten om het veld in te vullen.

[ Voor 19% gewijzigd door bazs2000 op 25-03-2003 11:58 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Sowieso gaat niet elk topic in WOS of SA over 1 OS specifiek...... (ok meeste wel :) )
Ik zie er alleen een meerwaarde in als je dus ook de mogelijkheid hebt tot het kiezen van een 'geen keuze'....

offtopic:
Maareh dit topic hoort tegenwoordig in : React Bugs en Featurerequests zie : Bugmeldingen -> React Bugs en Featurerequests

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:59

Meneer aard

Porsche rulez!

of gewoon onderaan in je signature zetten.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe staat het met de "Nelske-wizzard" van een tijdje geleden? Daarmee wordt dit perfect ondervangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als het OS er toe doet dient de topicstarter het er zelf bij te zetten. Je kan ook wel verplicht invoervelden in laten vullen met alle hardware, alle driver versies of alle installed progs etc. Maar dat doet er gewoon niet altijd toe.

De topicstarter moet gewoon zelf z'n hoofd gebruiken. Doet ie dit niet zit hij fout. Kan hij dit niet, hoort hij niet op GoT thuis.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 13:33:
Hoe staat het met de "Nelske-wizzard" van een tijdje geleden? Daarmee wordt dit perfect ondervangen!

Dag of 2,3 geduld nog ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog steeds niets van de nelske wizzard gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Mjah, dan zou het ook verplicht moeten zijn om in een vak te vermelden wat er gezocht is, dat men de FAQ heeft gelezen, dat men duidelijk is(?), dat men code post, dat men versienummers van paketten aangeeft, dat men de programmeertaal vermeld ed ed.
Volgens kun je van berichten geen eenheidsworst maken en dit gewoon ter verantwoording van de poster leggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we gewoon op de wizzard van Nelske wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Wat is er trouwens erg aan om gewoon ff aan de topicstarter te vragen wat zijn/haar OS is als het niet vermeld, maar wel relevant is?

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
justmental schreef op 07 July 2003 @ 10:39:
Wat is er trouwens erg aan om gewoon ff aan de topicstarter te vragen wat zijn/haar OS is als het niet vermeld, maar wel relevant is?
Omdat na een tijdje 3/4 van je totale posts alleen maar is "Kun je wat meer gegevens geven?". Daar wordt je ook zo zat van.
Overigens zie ik het niet als een probleem hoor. Mensen die te weinig gegevens geven help ik meestal gewoon niet.

[ Voor 3% gewijzigd door kamerplant op 07-07-2003 11:21 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Meneer aard schreef op 25 March 2003 @ 13:07:
of gewoon onderaan in je signature zetten.
ja, maar dan, een user zoekt het topic op na een half jaar, jij hebt ondertussen iets heel anders in je sig staan, dus die user heeft er nog niets aan ;)

Ik ben ook tegen het extra veld,
- bovendien kan je het dan ook bij PMG gaan doen [intel] [AMD] etc, zinloos,
- bij PW en WG kan je dan ook gaan doen,

het meerendeel van de users ziet het veld niet, of heeft zoiets van, mm het gaat over IE, en niet over mijn XP waar dit op draait, dus zal het veld niet invullen, terwijl dit misschien best belangrijk is

een user op de policy wijzen is naar mijn mening effectiever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

DataBeest schreef op 07 juli 2003 @ 11:21:
Omdat na een tijdje 3/4 van je totale posts alleen maar is "Kun je wat meer gegevens geven?". Daar wordt je ook zo zat van.
Overigens zie ik het niet als een probleem hoor. Mensen die te weinig gegevens geven help ik meestal gewoon niet.
Er zijn zat mensen bereid erover te mekkeren als de topicstarter iets vergeten is, dus zo'n zinnetje typen moet geen probleem zijn.
En zoals je al zegt: er is geen verplichting om te reageren.

Als er naar verloop van tijd helemaal niet gereageerd is dan kan een mod dat alsnog doen, met iets als: klik hier voor tips om meer/betere reacties te krijgen.

Een positieve insteek is alles wat GoT nodig heeft.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:19

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Is het misschien anders een idee om optionele velden in de profile neer te zetten? Op die manier kan je altijd zien wat voor OS een gebruiker draait. Als ie wat anders draait als wat er in zijn profile staat kan ie het altijd melden?

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

DGTL_Magician schreef op 07 juli 2003 @ 13:06:
Is het misschien anders een idee om optionele velden in de profile neer te zetten? Op die manier kan je altijd zien wat voor OS een gebruiker draait. Als ie wat anders draait als wat er in zijn profile staat kan ie het altijd melden?
Staat ook wel vaak sigs met specs maar dan moet je nog altijd vragen "Betreft het hier het systeem uit je sig / profile?" en dat is even veel werk als moeten vragen "Welk OS betreft het?" en dus schiet je er eigenlijk geen donder mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Plus het feit dat sommige users de optie 'Toon signatures?' in de prefs uit hebben staan. Het vermelden van o.a. een OS en systeemspecificatie's horen gewoon bij een goede topicstart :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:04

deadinspace

The what goes where now?

En topics waarin verwezen wordt naar de signature zijn later (voor de searchende medemens) vaak onhandig, omdat de signature dan veranderd is. Ik sluit me aan bij XceeD, het hoort gewoon in de topicstart (vooropgesteld dat het OS van belang is voor dat topic).

[ Voor 3% gewijzigd door deadinspace op 07-07-2003 18:11 ]

Pagina: 1