Engelse WinXP Tablet PC Edition zo Nederlands mogelijk maken

Pagina: 1
Acties:

• Surfer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-03 23:19
Ik heb voor een klant een Toshiba Portegé 3500 Laptop/Tablet PC besteld. Hij wilde een computer die héél simpel te bedienen is. Nou ja, wat is nou simpeler als met een pen aanwijzen wat je wilt hebben en gewoon kunnen schrijven dacht ik.

Nu zit ik alleen met een klein probleempje: Er staat dus een Engelse versie van Windows XP Tablet PC Edition op, met allerlei Engelse software en Engelse handschrift woorden herkenning. Dat maakt het er natuurlijk niet makkelijker op...

Navraag leert mij dat er dus nog geen Nederlandse versie van XP Tpc op de markt is :(

Nu is mijn vraag: Wat kan ik nu doen om die WinXP TPC edition zo Nederlands mogelijk te maken. Ik denk hierbij aan Nederlandse O2K of misschien Office XP. Zijn er nog mensen die goede suggesties hebben over andere software waarvan ik een nederlandse versie kan installeren?

“I'd give an arm to be ambidextrous!"

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

Is er ook nog geen language pack op de markt?
Ik denk als je nederlands office erop gaat zetten dat je enkel spellingcontrole goed krijgt..

• Surfer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-03 23:19
Helaas, Microsoft heeft wel een MUIRP (Multi User Input and Recognition Pack geloof ik) in ontwikkeling, maar daarvan is overall nu net een Beta uit, en de Dutch language pack van die MUIRP komt pas begin 2004...

“I'd give an arm to be ambidextrous!"