[html] <input type="file"> leeg na back-knop (MSIE)

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:32

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Klanten bellen ons af en toe op dat hun lezers na het versturen van een bestand m.b.v. een <input type="file">, dat veldje leeggemaakt wordt wanneer ze na het versturen ervan op de back-knop van de browser klikken. We hebben het hier uitgeprobeerd en het blijkt dat alle Internet Explorers dit probleem hebben. Gecko-browsers en Opera hebben er geen last van. KHTML-browsers nog niet getest.

Is dit een "feature" die je kan uitschakelen (maw, de input gevuld laten met wat erin stond) of is het gewoon een typisch MS-trekje waar je niet omheen kan?

日本!🎌

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:58
Is een typisch MS trekje volgens mij.

• GrimaceODespair
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03:34

GrimaceODespair

eens een tettenman, altijd ...

Ik dacht dat dat een beveiliging was... maar als die andere browsers het wel laten staan, weet ik het ook niet.

Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Zoek voor de lol eens op input file.
Dit is een beveiliging. Er kan maar op 1 manier een value in een file input komen.
Namelijk door de gebruiker een file te laten kiezen. Verder is het niet mogelijk.

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Verwijderd

je zult er overigens van staan te kijken wat gebruikers er nog mee doen. bij uploaden van een file op de site van een klant typten de gebruikers bijvoorbeeld "heb ik al verstuurd" of "komt nog" in het file-inputveld |:(. daar denk je als ontwerper niet direct aan...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:05

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 13:31:
je zult er overigens van staan te kijken wat gebruikers er nog mee doen. bij uploaden van een file op de site van een klant typten de gebruikers bijvoorbeeld "heb ik al verstuurd" of "komt nog" in het file-inputveld |:(. daar denk je als ontwerper niet direct aan...
Als ontwerper check je in de eerste plaats toch of er ueberhaupt wel een file is opgestuurd :?

Intentionally left blank

Pagina: 1