ik wil het zo configureren dan mijn server (Win2K) de updates haalt bij mcafee en dan mijn clients ze b.v. 1 keer per week de updates van de server haald. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?
Door de manual te lezen 
Alles staat daarin prima uitgelegd.
En op mcafee.com staan ook genoeg docs over het deployen van antivir.
Alles staat daarin prima uitgelegd.
En op mcafee.com staan ook genoeg docs over het deployen van antivir.
The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.
Mag jij mij toch zeggen waar het staat bij mcafee!!!
Mod-break:
Vertaling: "Ik heb blijkbaar niet goed gekeken en kan het niet vinden, Ik heb de volgende handleidingen al gelezen: XX, YYY en ZZ. Zou je zo vriendelijk willen zijn om jouw kostbare tijd op te offeren en mij te helpen met het vinden van deze documentatie? Dan redt ik het wel. Dank"
[ Voor 77% gewijzigd door F_J_K op 25-03-2003 15:27 . Reden: Graag gedaan O+ ]
Op de clients kun je een FTP of directory als ophaal adres aangeven. Er wordt dan eens in de zoveel tijd op die directory gekeken. De server kan de bestanden automatisch ophalen door securecast (dat was hem volgens mij).
Of je moet upgraden naar AVD of SAV en dan heb je ePolicy Orchestrator en dat is een management module voor updates en rapportage.
Of je moet upgraden naar AVD of SAV en dan heb je ePolicy Orchestrator en dat is een management module voor updates en rapportage.
Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD
Op je cd, staan een aantal pdf's over de deployment van antivir in je organisatie.
Ook hoe je de clients remote kan installen/updaten enz....
En wat Masselink zegt, is de manier.
Hier doen we ook gewoon 1 * dag ftp'en vanaf mcafee naar de netlogon share.
Dan de clients 10 minuten na startup even laten checken.
Als je 0 minuten doet, dan is de client al aan het zoeken op de netlogon share, terwijl een niet aangelogde user daar geen rechten heeft.
Ook hoe je de clients remote kan installen/updaten enz....
En wat Masselink zegt, is de manier.
Hier doen we ook gewoon 1 * dag ftp'en vanaf mcafee naar de netlogon share.
Dan de clients 10 minuten na startup even laten checken.
Als je 0 minuten doet, dan is de client al aan het zoeken op de netlogon share, terwijl een niet aangelogde user daar geen rechten heeft.
The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.