Wie weet waarom bij het @home modem naast de aansluiting voor de gewone RJ45 connector nog een of andere 4 polige aansluiting zit? kan je hier iets leuks meedoen?
is dit niet voor de plug van de adsl/ kabel verbinding, want bij mijn modem alcatel speedtouch pro (tweaked) moest ik daar mijn adsl lijn van de splitter in doen.
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Ja, maar waarom krijg er dan wel een USB kabeltje bijkoelkast schreef op 25 March 2003 @ 11:12:
Als je een Motorola Surfboard - modem hebt, is dat een USB aansluiting, die overigens niet werkt
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Als dat zo'n Com21 modem is, dan is het een serieële aansluiting. En als je zoekt kan je zien dat je dan kan inloggen, maar weinig kan doen ermee....
Omdat het wel geactiveerd zou _kunnen_ wordenLord of the Pentium schreef op 25 March 2003 @ 11:49:
[...]
Ja, maar waarom krijg er dan wel een USB kabeltje bij
Werkt dus echt wel! Alleen kun je bij @Home niet tegenlijk internetten via ethernet en usb, maar usb werkt echt wel!koelkast schreef op 25 maart 2003 @ 11:12:
Als je een Motorola Surfboard - modem hebt, is dat een USB aansluiting, die overigens niet werkt
http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die
Je kunt gewoon de USB gebruiken, het staat zelfs in de (door @home geschreven) handleiding...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Kan kloppen je kunt het modem dan gewoon via de usb poort aansluiten let wel dit is dan zonder Utp aansluitingMoartn schreef op 26 March 2003 @ 11:09:
Je kunt gewoon de USB gebruiken, het staat zelfs in de (door @home geschreven) handleiding...
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Motorola: zie de handleiding: is USB.
Com21: Kun je via een console kabel de ruiswaardes etc meten. Schema voor zo'n kabel is in de search te vinden
Com21: Kun je via een console kabel de ruiswaardes etc meten. Schema voor zo'n kabel is in de search te vinden
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()