Toon posts:

@home modem

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet waarom bij het @home modem naast de aansluiting voor de gewone RJ45 connector nog een of andere 4 polige aansluiting zit? kan je hier iets leuks meedoen? ;)

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:40

Meneer aard

Porsche rulez!

is dit niet voor de plug van de adsl/ kabel verbinding, want bij mijn modem alcatel speedtouch pro (tweaked) moest ik daar mijn adsl lijn van de splitter in doen.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Als je een Motorola Surfboard - modem hebt, is dat een USB aansluiting, die overigens niet werkt :)

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
koelkast schreef op 25 March 2003 @ 11:12:
Als je een Motorola Surfboard - modem hebt, is dat een USB aansluiting, die overigens niet werkt :)
Ja, maar waarom krijg er dan wel een USB kabeltje bij :?

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

• Zeezicht
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-05 14:29
Als dat zo'n Com21 modem is, dan is het een serieële aansluiting. En als je zoekt kan je zien dat je dan kan inloggen, maar weinig kan doen ermee....

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-05 16:54
OH => IT..

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Lord of the Pentium schreef op 25 March 2003 @ 11:49:
[...]

Ja, maar waarom krijg er dan wel een USB kabeltje bij :?
Omdat het wel geactiveerd zou _kunnen_ worden :) En omdat het nou eenmaal niet uit kan om alle kabels uit de dozen te halen :)

• Nick Name
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-05 09:41

Nick Name

SinFest!

koelkast schreef op 25 maart 2003 @ 11:12:
Werkt dus echt wel! Alleen kun je bij @Home niet tegenlijk internetten via ethernet en usb, maar usb werkt echt wel!

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Je kunt gewoon de USB gebruiken, het staat zelfs in de (door @home geschreven) handleiding...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-05 09:43

maontje

better off Playing

Moartn schreef op 26 March 2003 @ 11:09:
Je kunt gewoon de USB gebruiken, het staat zelfs in de (door @home geschreven) handleiding...
Kan kloppen je kunt het modem dan gewoon via de usb poort aansluiten let wel dit is dan zonder Utp aansluiting

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Motorola: zie de handleiding: is USB.
Com21: Kun je via een console kabel de ruiswaardes etc meten. Schema voor zo'n kabel is in de search te vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.