Overclockers rommel op de HCC?

Pagina: 1
Acties:

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:30

DaOverclocker

Overclocker for life...

Topicstarter
Verkopen ze op de Hcc ook Zoiets als Golden Orbs?
Of een peltier element?
Bij pc-dump dagen zeiden ze allemaal dat het in de winkel lag.
ik hoop niet dat ze dat nu ook zeggen!
Is er iemand die ervaring heeft met vorige jaren?
:? :?
Thanks

systeem specs

Verwijderd

Ik ben vorig jaar bij een of andere duitse stand geweest, daar zag ik een mooie Slot1 cooler liggen. Ik vragen: hebben jullie dat soort in socket7? Was sagen Sie? Haben Sie die auch ins Sockel7? Sockel7? Was ist das? OK, Sockel370 dan. Kom ik thuis, wat heb ik: Slot1. Past nie op een K6 :(

Verder nooit orbjes gezien vorig jaar, maar dat kan natuurlijk eraan liggen dat die vorig jaar nog niet in trek waren.

Verwijderd

Als de OC-Shop nou eens een tentje daar gingen huren hehe dan scheelt me dat ook weer 25 piek verzend kosten hehe

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:46

Floor-is

5.2

Tweakers.net zal op de stand van CTW staan, daar is wel het een en ander aan leuke spullen te krijgen. Alpha's, Global Win's etc.
Op de stand zullen een aantal tweakers.net "medewerkers" live aan het overklokken zijn, de geteste procs worden verkocht, met een casebadge (als we die nog op tijd krijgen), een certificaat dat de processor een bepaalde snelheid kan halenen een moederbord.

Je koopt dan dus een combinatie:
Mobo+proc+koeler.

Voor zover ik weet in ieder geval (nog) geen losse processoren met overklokgarantie. Wel losse koelers etc.

Bericht hierboven

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-09 12:39
Verkopen jullie ook HB potloden die AMD Certified zijn?

/Speedy is het nog steeds niet gelukt zijn )(#*$&)#(&$ Athlon op 850 of hoger te krijgen :(

Flickr | Lego collectie

• sharkzor
  • Laatst online: 30-08 10:36
Op zondag 19 november 2000 19:51 schreef JGC het volgende:
Ik ben vorig jaar bij een of andere duitse stand geweest, daar zag ik een mooie Slot1 cooler liggen. Ik vragen: hebben jullie dat soort in socket7? Was sagen Sie? Haben Sie die auch ins Sockel7? Sockel7? Was ist das? OK, Sockel370 dan. Kom ik thuis, wat heb ik: Slot1. Past nie op een K6 :(

Verder nooit orbjes gezien vorig jaar, maar dat kan natuurlijk eraan liggen dat die vorig jaar nog niet in trek waren.
wat leren wij hiervan? koop niet van duitsers!
ik kocht toen ook een bleem! (psx emu) van een duitser met de gedachte dat hij legaal was (hij was zelfs geperst!) thuisgekomen leek het een illegale te zijn die niet eens werkte. @#$%@#%@%^@#$

zo kan ik nog wel wat geweldige aankopen van duitsers noemen.

• sharkzor
  • Laatst online: 30-08 10:36
Op zondag 19 november 2000 19:57 schreef Floris_Diemel het volgende:
Tweakers.net zal op de stand van CTW staan, daar is wel het een en ander aan leuke spullen te krijgen. Alpha's, Global Win's etc.
Op de stand zullen een aantal tweakers.net "medewerkers" live aan het overklokken zijn, de geteste procs worden verkocht, met een casebadge (als we die nog op tijd krijgen), een certificaat dat de processor een bepaalde snelheid kan halenen een moederbord.

Je koopt dan dus een combinatie:
Mobo+proc+koeler.

Voor zover ik weet in ieder geval (nog) geen losse processoren met overklokgarantie. Wel losse koelers etc.
CTW= Comp Tech World???

Verwijderd

Kopen van een Duitser???? |:(
Dan ben je wel erg dom *D
Doe zoals zij deden 60/65 jaar geleden deden met onze fietsen.
Gewoon mee nemen >:)
Boontje komt om z'n loontje zeg maar :7

Verwijderd

Ehehehe =)
Verkopen ze ook fietsen op de HCC dan ? =)
Ook 133MHz fietsen ? want ik heb nu al een 100MHz =)

Ga maar niet op deze post in, heb net een clanwar gewonnen dus ik ben nu lame =))

GreetzZ HaPpY-455 MaSsiE =)

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:30

DaOverclocker

Overclocker for life...

Topicstarter
nou ja nu weet ik in ieder geval dat het er wel zo ongeveer wel is!

systeem specs

• Speedy
Is het misschien mogelijkk om je Athlon/Duron te laten unlocken voor een redelijk bedrag? Ik heb het meerdere malen geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar om em op 800+ te laten lopen.
Dus misschien kan T.net zoiets doen naast de verkoop van unlockte CPU's?? Zou top zijn (mits het bedrag redelijk blijft :))

Flickr | Lego collectie

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 22:08

Vidra

Vragen?

Als je een HCC ledenpas hebt, kan je bij de HCC testbank, je stuff laten testen, maar dit jaar kan je ook ZELF! testen.

Als je nu je proc. meeneemt en test in een van die testhokjes, dan kunnen de mensen (ikke ook) die daar rondlopen jouw wel helpen met het unlocken van je CPU.

Moet je wel HCC lid zijn.... ;)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Speedy
Ja? Beter, ben HCC lid idd, weet alleen niet of ik mijn pasje nog heb....maar ik zoek en kom zeker langs! (jij loopt daar te helpen bij de stand neem ik aan?)

edit:

pasje gevonden :)

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1