Bereik Dutchtone in het oosten

Pagina: 1
Acties:

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-08 08:18
In navolging van eerdere vragen in bepaalde topics wil ik nu de vraag directer stellen.
DutchTone kan mij geen uitkomst geven en om nou een prepaid pakket á 35 euro aan te schaffen is ook zo jammer geld;
Vandaar mijn vraag;

Hoe is Dutchtone in het oosten des lands ;p

(Goor, Borculo, Lichtenvoorde, Neede, Ruurlo, Hengelo Ov, enz enz enz)

Bedankt :)

Verwijderd

ik heb al een jaar of 3 een abonnement bij Dutchtone.

In die drie jaar ben ik overal in Nederland geweest en ik heb overal bereik.
Ook in het buitenland (Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Portugal, Turkije, Luxemburg, Duitsland) heb ik bereik...

Niks mis met Dutchtone...

Alleen in liften heb ik geen bereik en in sommige gebouwen, maar dat heeft elke provider volgens mij. Eerst had ik ook geen bereik in tunnels en in de metro, maar volgens mij heeft Dutchtone overal repeaters geplaatst want nu kan ik gewoon bellen in de metro... :P

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 09:56 ]

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 21:29
(jarig!)
Ik heb eigenlijk nooit problemen met D*, woon in Goor, studeer in Enschede en ben veel in Lemelerveld (vlakbij Raalte) en ook in de trein van Enschede->Hengelo->Almelo->Nijverdal->Raalte heb ik nooit problemen.

Alleen in de Konmar Goor, geen idee hoe dat komt, zal wel aan de Konmar liggen ;)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• machielk
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02-2024

machielk

The server has been updated

D* is inderdaad goed in Goor. Ook in Hengelo (OV), Holten en Enschede.

Niet in Diepenheim overigens.

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 09:55:
ik heb al een jaar of 3 een abonnement bij Dutchtone.

Ook in het buitenland (Engeland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Portugal, Turkije, Luxemburg, Duitsland) heb ik bereik...
Daar heeft D* natuurlijk erg weinig invloed op.

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:30

Masselink

Voor de dorst

Mijn vriendin heeft Dutchtone...goed ontvangst in: Almelo, hengelo, geesteren. Bij vasse wordt het iets minder.

Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD

Verwijderd

AvOn schreef op 25 maart 2003 @ 10:38:
[...]

Daar heeft D* natuurlijk erg weinig invloed op.
De invloed van Dutchtone reikt zover dat ze waarschijnlijk roaming contracten met buitenlandse providers hebben afgesloten :+

Ik gaf alleen maar aan dat je met Dutchtone prepay ook in het buitenland kunt bellen... (het abonnement heb ik namelijk vanaf oktober 2002, daarvoor had ik prepaid)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

RiCk schreef op 25 March 2003 @ 09:51:
In navolging van eerdere vragen in bepaalde topics wil ik nu de vraag directer stellen.
DutchTone kan mij geen uitkomst geven en om nou een prepaid pakket á 35 euro aan te schaffen is ook zo jammer geld;
Vandaar mijn vraag;

Hoe is Dutchtone in het oosten des lands ;p

(Goor, Borculo, Lichtenvoorde, Neede, Ruurlo, Hengelo Ov, enz enz enz)

Bedankt :)

dat is niet te zeggen, ten eerste je bent veel te vaag en het kan per wijk/strat verschillen, ten tweede de providers ontlopen elkaar amper... Je kan dus overal in principe goed bellen. Vragen op dit forum is echt nutteloos, vraag liever bij vrienden van je ofzo. Die wonen tenminste waar jij ook woont.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 18:53
Hier ook D* en wel in Groenlo (het Las Vegas van de achterhoek :D )
Ik ben zeer te spreken over de kwaliteit van het netwerk van D*. Vodaphone kan ik je voor groenlo niet aan raden. Ik spring vaak over naar een duitse aanbieder :(
In de hele achterhoek en twente ben ik te vreden over de kwaliteit van D* dus die kun je zeker nemen

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-08 08:18
JvS schreef op 25 March 2003 @ 10:55:

[...]

dat is niet te zeggen, ten eerste je bent veel te vaag en het kan per wijk/strat verschillen, ten tweede de providers ontlopen elkaar amper... Je kan dus overal in principe goed bellen. Vragen op dit forum is echt nutteloos, vraag liever bij vrienden van je ofzo. Die wonen tenminste waar jij ook woont.
Ben het geheel met je eens, maar ik heb al een aantal malen rond gevraagd aan mensen of ze iemand kennen die het heeft, dus neem van mij aan, ik heb veel geprobeerd en wilde het eens op deze manier doen
Pagina: 1