DPC ECC2-109-hitparade van 24 maart Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 231 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-07 11:20

Balachmar

The truth is out there

ach, ik vond 1/8 deel van de totale daily voor onze rekening toch ook best iets om trots op te zijn, wij als klein teampje...

BTW Gefeliciteerd TCF, maar we hebben wel onze naam in de kroon gegraveerd, vinden jullie toch niet erg of wel??? :*)

Maar ik _/-\o_ wel voor jullie flush van vandaag

[ Voor 42% gewijzigd door Balachmar op 25-03-2003 21:31 ]

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoenixx2K schreef op 25 March 2003 @ 21:29:
ach, ik vond 1/8 deel van de totale daily voor onze rekening toch ook best iets om trots op te zijn, wij als klein teampje...

BTW Gefeliciteerd TCF, maar we hebben wel onze naam in de kroon gegraveerd, vinden jullie toch niet erg of wel??? :*)

Maar ik _/-\o_ wel voor jullie flush van vandaag
Met hoeveel leden is Team_RC eigenlijk? B)

Om te kijken of wij ons moeten schamen dat we door jullie van de 5e plaats zijn gerost of dat we keihard moeten terug(slaan/sparen).

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillR-B
  • Laatst online: 13-07 10:44
Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 21:43:
[...]

Met hoeveel leden is Team_RC eigenlijk? B)

Om te kijken of wij ons moeten schamen dat we door jullie van de 5e plaats zijn gerost of dat we keihard moeten terug(slaan/sparen).
We bestaan momenteel uit 15 leden, waarvan er gisteren 3 zijn bijgekomen. De helft daarvan zijn zeer actieve flushers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
Ho wacht effe,

jullie moeten keihard terugslaan, al hebben ze 100 leden :P

* KoW is happy

DPC laat weer eens zien wie hier nu roeleert bij ECC2
(nu nog effe #1 worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-07 13:29
Volgens mij 16 toch :X

Dukebox waarom vraag je eigenlijk gewoon niet het email + naam aan de gebruikers, dan kun je zelf toch alle scores opvragen in plaats van iedereen apart zo'n progje te laten draaien.

[ Voor 40% gewijzigd door hiostu op 25-03-2003 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillR-B
hiostu schreef op 25 maart 2003 @ 22:10:
[...]

Dukebox waarom vraag je eigenlijk gewoon niet het email + naam aan de gebruikers, dan kun je zelf toch alle scores opvragen in plaats van iedereen apart zo'n progje te laten draaien.
Ow ik was jou vergeten mee te tellen }) :+

Ja zo doe ik dat ook tenminste, maar deze kanttekening staat bij de protocolbeschrijving:
"Excessive usage of this command may result in your IP address being blocked from accessing the ECC2 server" (Command 2 (Statistics Query) )

Vandaar dat ik om de 5 minuten de stats opvraag ;)

[ Voor 5% gewijzigd door KillR-B op 25-03-2003 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:28

DukeBox

loves wheat smoothies

hiostu schreef op 25 March 2003 @ 22:10:
[...]

Ik ben nieuw hier :) wist niet dat dat kon.. maar op deze manier kost het Jay geen bandbreedte e.d. en nu kan ik meer.. ik kan strax PER client (meerdere onder 1 naam) zien wat er klaar staat e.d. en diegene kan dat beschermen met een pasw..
zijn nog ruwe schetsen, maar het zit er wel aan te komen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
tis jammer dat de server van Jay t niet trekt, maar wat vaker stats (bijv. ieder uur) zou wel gaaf zijn
wat zijn wij toch een stats-junkies :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillR-B schreef op 25 March 2003 @ 21:49:
[...]

We bestaan momenteel uit 15 leden, waarvan er gisteren 3 zijn bijgekomen. De helft daarvan zijn zeer actieve flushers.
Kijk dat verklaard een hoop. [DPC]NioXX bestaat uit 3 leden waarvan er ééntje maar iets van max 20 per dag doet. Het is dus voornamelijk ShinDog en Ik.

Maargoed we zullen doen wat we kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t!! show them who's da boss!! >:) Errug gefeliciteerd met jullie ubermegaflush Team_RC, mijn complimenten en lof. _/-\o_ Welcome to da club of l33t3 teams! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PR3T
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 07:57

PR3T

[DPC]Team_RC

Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 22:55:
[...]

Kijk dat verklaard een hoop. [DPC]NioXX bestaat uit 3 leden waarvan er ééntje maar iets van max 20 per dag doet. Het is dus voornamelijk ShinDog en Ik.

Maargoed we zullen doen wat we kunnen :)
Voordeel aan onze zijde is dat onze members grotendeels uit IT'ers bestaat. En IT'er equals veel pc's equals veel dp's :7

Proud member of [DPC]Team_RC | Join Team RC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
* Sundead gaat iig met een gerust hart slapen om morgen van de stats te genieten..
Wetende dat er zoete cijfertjes liggen te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:28

DukeBox

loves wheat smoothies

SWfreak schreef op 25 March 2003 @ 22:42:
tis jammer dat de server van Jay t niet trekt, maar wat vaker stats (bijv. ieder uur) zou wel gaaf zijn
Begin is er.. :)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Sundead schreef op 25 March 2003 @ 23:47:
* Sundead gaat iig met een gerust hart slapen om morgen van de stats te genieten..
Wetende dat er zoete cijfertjes liggen te wachten...
jij bent er ook maar weer vroeg bij om te gaan slapen... de laatste statsrun nog niet eens bekeken zeker :7

9 van de top10 users vandaag zijn TCF members :9 swieeet result :) morgen de DPCH bekijken

* KeeZ gaat nu ook met een gerust hart slapen en krijgt er bijna een hard plassertje van denkende aan de neiss stats van morgen :z :Z

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PR3T schreef op 25 maart 2003 @ 23:40:
[...]

Voordeel aan onze zijde is dat onze members grotendeels uit IT'ers bestaat. En IT'er equals veel pc's equals veel dp's :7
Ik ben juist terug beginnen crunchen voor RC, was al bij ze van bij het eerste project ... We stoten TCF wel dadelijk terug van die MF toplist :)
j/k!

/edit : hoe pas ik dat lijntje onder mijn naam aan, ik moet het team nog veranderen!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2003 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 00:31:
[...]

Ik ben juist terug beginnen crunchen voor RC, was al bij ze van bij het eerste project ... We stoten TCF wel dadelijk terug van die MF toplist :)
j/k!
en dan nog van de no1 positie ;) en vergeet niet, dat we op vele projecten bezig zijn... mensen daaraf op ecc2 zetten bied ook nog altijd mogelijkheden voor ons >:)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillR-B
Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 00:31:
[...]
j/k!
[dream-mode]Dat zouden we morgen toch doen he? ;) [/dream-mode]
/edit : hoe pas ik dat lijntje onder mijn naam aan, ik moet het team nog veranderen!
Als je ingelogd bent:
http://gathering.tweakers.net/forum/edit_user -> Ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InNuedo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-07 15:45
SWfreak schreef op 25 maart 2003 @ 22:42:
Ik zal eens vragen, want dat moet kunnen denk ik.. (dus de official stats). M'n html generator is ongeveer 30 seconden bezig, dussuh..

Maar ik mail hem morgen wel ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Sunnyboy_
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-08 13:47

_Sunnyboy_

Mooooooooooooooooo!

Geeft die stats-pagina ook ergens aan wanneer de laatste stats-run was. Ik heb dat namelijk niet kunnen vinden en het leek me wel handig om te kunnen zien hoe vers de stats zijn.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-07 13:29
ze zijn van 07:10 vanochtend geloof ik.

En dan om de 6 uur worden ze gerefreshed.

Omdat er nog geen stats van vandaag zijn, wil ik hier alvast TCF feliciteren met hun enorme mooie flush! Jammer alleen dat ze net niet de 40K gehaald hadden, het scheelde echt zo weinig...

Maar hulde voor jullie team!! _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 79% gewijzigd door hiostu op 26-03-2003 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Sunnyboy_
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-08 13:47

_Sunnyboy_

Mooooooooooooooooo!

Ik weet wel wanneer de stats-runs ongeveer zijn (staat ook op de pagina vermeld), maar ik vroeg me af of er ook ergens een timestamp wordt weergegeven. Niet specifiek voor de stats van vandaag maar in het algemeen.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volgens mij staat er geen timestamp (iig niet op iedere pagina). Zou wel makkelijk zijn. Je kunt het wel ongeveer zien aan hoeveel de grote users gedaan hebben. Thezo doet iets van 1.5k per stats-update. Dus als ie op 3k staat, zijn het de stats van 1 uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Topicstarter
InNuedo schreef op 26 March 2003 @ 01:07:
Ik zal eens vragen, want dat moet kunnen denk ik.. (dus de official stats). M'n html generator is ongeveer 30 seconden bezig, dussuh..

Maar ik mail hem morgen wel ff

Heb je hier al een reactie op gekregen :?
Pagina: 1 2 Laatste