Ik heb het volgende in mijn logboek van win xp pro gezien en zoek naar een verklaring daarover.
wie weet wat dit is en hoe te handelen,
bron =userenv
windows heeft het register van de gebruiker ..... opgeslagen hoewel een toepassing of service tijdens het afmeldenvan het register gebruikmaakte.
het geheugen voor het register is niet volledig beschikbaar.
het register wordt uit het resgister verwijderd wanneer het niet langer in gebruik is
(vreemd deze laatste zin)
dit wordt mogelijk veroorzaakt door services die als een gebruikersaccount actief zijn.
probeer om de services zodanig te configurern dat deze als localservice of networkservise-account worden gestart
direct erna staat de volgende melding:
Windows kan het klasseregisterbestand niet uit het geheugen verwijderen omdat het momenteel door een ander toepassing of service gebruikt wordt
dit event zie ik elke keer terug komen als ik de pc afsluit
met gevolg dat de pc erg langzaam afsluit.
ik heb al wat zaken geprobeert en probleem blijft bestaan
pc is update-actueel met sp1
iemand adviseerde mij om de spoolers af te sluiten (nog niet gedaan) maar andere ideeen zijn erg welkom
wie weet wat dit is en hoe te handelen,
bron =userenv
windows heeft het register van de gebruiker ..... opgeslagen hoewel een toepassing of service tijdens het afmeldenvan het register gebruikmaakte.
het geheugen voor het register is niet volledig beschikbaar.
het register wordt uit het resgister verwijderd wanneer het niet langer in gebruik is
(vreemd deze laatste zin)
dit wordt mogelijk veroorzaakt door services die als een gebruikersaccount actief zijn.
probeer om de services zodanig te configurern dat deze als localservice of networkservise-account worden gestart
direct erna staat de volgende melding:
Windows kan het klasseregisterbestand niet uit het geheugen verwijderen omdat het momenteel door een ander toepassing of service gebruikt wordt
dit event zie ik elke keer terug komen als ik de pc afsluit
met gevolg dat de pc erg langzaam afsluit.
ik heb al wat zaken geprobeert en probleem blijft bestaan
pc is update-actueel met sp1
iemand adviseerde mij om de spoolers af te sluiten (nog niet gedaan) maar andere ideeen zijn erg welkom