InstallShield Wizard handmatig uitpakken?

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tranze
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:12
Kheb het probleem dat ik een Installshield Wizard bestandje wil uitpakken, zonder dat ik de setup wil runnen (want dan krijg ik het op een of andere manier niet geinstalleerd). Hoe doe je dit?

Heb al gezocht naar dingen zoals InstallShield Extractor, manually extract installshield files, en hier op got ook natuurlijk. Maar nog niks gevonden.
Als je bij eigenschappen van het bestandje kijkt, staat er ook iets over: Stub, maar daar kwam ik ook niet echt verder mee :'( .

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Tranze schreef op 25 March 2003 @ 07:53:
Kheb het probleem dat ik een Installshield Wizard bestandje wil uitpakken, zonder dat ik de setup wil runnen (want dan krijg ik het op een of andere manier niet geinstalleerd). Hoe doe je dit?

Heb al gezocht naar dingen zoals InstallShield Extractor, manually extract installshield files, en hier op got ook natuurlijk. Maar nog niks gevonden.
Als je bij eigenschappen van het bestandje kijkt, staat er ook iets over: Stub, maar daar kwam ik ook niet echt verder mee :'( .
meestal kan dit gewoonweg niet... behalve als je een installshield hebt waar de .cabs apart ge-extract worden... zou je eens in een temp directory moeten kijken, daar staat meestal wel de filenames die uit de directory komen, vlak voordat de daadwerkelijke installatie begint...

Deze plek is te koop.

• Tranze
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:12
hmm ok, als ik search doe, dan loopt me explorer vast (2000) maarja, na wat gekloot toch eindelijk die meuk gevonden, nu nog die cab files uitpakken :P

Verwijderd

Met het tooltje i6comp.exe kun je oudere install shield cabs uitpakken. Google weet vanalles te vinden over dat tooltje, dus suc6.

Verwijderd

over een cabs uitpakken heb ik poosje geleden nog gepost, ging via een tool op de MS ite (ben even vergeten hoe het heette). Maar lukt het met 7-zip of winzip?