[JS] Refresh met dlay

Pagina: 1
Acties:

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-02 23:50
Ik krijg die irritante SetTimeOut niet aan de gang, ik word er helemaal wild van.

Dit werkt:

<INPUT onClick="top.frames[2].location.reload();"....

Dit werkt niet:

<INPUT onClick="SetTimeOut('top.frames[2].location.reload();', 100)" ....

Iemand enig idee? Want ik zit nu alweer 2 uur vast ofzo. Google hielp ook niet echt...

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

• Grijze Vos
Alsnog de oplossing gevonden:

<INPUT onClick=\"timerID=top.setTimeout('top.frames[2].location.reload()',300);\" ....

de variabele timerID moet in de top worden gezet, en niet in het frame wat door de klik verdwijnt... Hmz, misschien krijg ik dit js gedoe nog es een keer onder de knie :)

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:05

crisp

Devver

Pixelated

Grijze Vos schreef op 25 March 2003 @ 06:09:
Alsnog de oplossing gevonden:

<INPUT onClick=\"timerID=top.setTimeout('top.frames[2].location.reload()',300);\" ....

de variabele timerID moet in de top worden gezet, en niet in het frame wat door de klik verdwijnt... Hmz, misschien krijg ik dit js gedoe nog es een keer onder de knie :)
Hou er ook rekening mee dat JS case-sensitive is, dus setTimeOut != setTimeout :)

Intentionally left blank

• Grijze Vos
Ik kom 2 versies tegen. Zowel met 'O' als met 'o'.

Ik geloof dat de Netscape site met een 'o' gaf. Maar ze doen het volgens mij allebei in IE. (En dat is vooralsnog het belangrijkste).

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 13:52

2

Grijze Vos schreef op 25 March 2003 @ 22:38:
Ik kom 2 versies tegen. Zowel met 'O' als met 'o'.

Ik geloof dat de Netscape site met een 'o' gaf. Maar ze doen het volgens mij allebei in IE. (En dat is vooralsnog het belangrijkste).
In dit geval maakt het misschien niet uit (in IE) maar in een andere de volgende keer wel. 't Is dus beter om er wel rekening mee te houden.