Ik ben een sinds kort opzoek naar een infrarood ontvanger omdat t me wel leuk lijkt met winamp en filmpjes kijken enzow
. Ik heb nu wel FIrda op mn laptop (6100) maar na super lang te hebben gesearched=> KAN NIET. Dus helaas.
Na wat rond te hebben gehangen op marktplaats kom ik een goedkoop kastje tegen, genaamd DEFMES. Wordt aangeboden voor €17, maar eerst ff kijken waar t vandaan komt. Ff kijken op google natuurlijk wat t is, kom ik uit op deze site: DEFMES
En wat blijkt hij staat daar ook voor €17. Jaja we blijven hollanders, we gaan natuurlijk niet een kastje kopen voor €50 als t ook goedkoper kan
.

Ik heb al een meeltje gestuurd over wat gegevens van ze en hoe de afstandsbediening dr uit ziet die op de site aangeboden wordt.
Nou staat er op de site dat t een "mini-onderneming" is. Maar uh wat is dat
Iemand, help
Na wat rond te hebben gehangen op marktplaats kom ik een goedkoop kastje tegen, genaamd DEFMES. Wordt aangeboden voor €17, maar eerst ff kijken waar t vandaan komt. Ff kijken op google natuurlijk wat t is, kom ik uit op deze site: DEFMES
En wat blijkt hij staat daar ook voor €17. Jaja we blijven hollanders, we gaan natuurlijk niet een kastje kopen voor €50 als t ook goedkoper kan
Ik heb al een meeltje gestuurd over wat gegevens van ze en hoe de afstandsbediening dr uit ziet die op de site aangeboden wordt.
Nou staat er op de site dat t een "mini-onderneming" is. Maar uh wat is dat
Iemand, help
"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"