Centrale afstandsbediening (1 afst. bed. voor tuner + TV)

Pagina: 1
Acties:

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:27

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
We hebben thuis een Philips breedbeeld TV en daaraan zitten via scart een videorecorder en een digitale tuner (schotelontvanger).

Op de afstandsbediening van de TV zitten erg veel knoppen waaronder een soort switch tussen TV, DVD, Video rec., audio spul en nog wat.

Nu is mijn vraag, heeft iemand enig idee hoe ik die apparaten daarvoor instel? Nu lopen we te knoeien met 3 afstandbedieningen (waarvan er 2 al stuk zijn..) en ik zou graag daar 1 voor willen gebruiken :). (die van de TV)

In de handleiding van de TV staat er niks over, ook de search leverde geen goede resultaten op :)

als de titel wat onduidelijk is hoor ik het graag, ik kan even niks beters verzinnen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Sport_Life op 25-03-2003 09:36 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

Verwijderd

Gokje: Daarmee kun je alleen Philips apparatuur bedienen....

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:27

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Ah dat zou wel jammer zijn... Alleen de Tv is van Philips, de rest niet :(

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

kwestie van zoeken met google op het typenummer van je AB. Dan moet je kunnen zien of ie programmeerbaar is / geschikt voor andere apparaten is.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 02:14
Die Philips AB is zeker niet programmeerbaar. Kan je alleen apparatuur van Philips mee aansturen. en vaak werkt dat ook niet eens 100%

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!