Ik heb het volgende probleem: de (asp)server stuurt deels gecodeerde (128bit
)naar een client (dus deels in de HTML middels een javascript variabele). De client stuurt vervolgens weer gecodeerde info terug naar de server. De decodering op de client gebeurt middels een javascript.. ik heb er echter nooit bij stilgestaan dat dit dus echt godenslang duurt bij grotere strings
(hoe ik daar niet aan gedacht kan hebben trouwens
) .. is er misschien een andere mogelijkheid om dit bij de client te regelen?
64 bit nemen, of zorgen dat de data via standaard encryptiemethoden geencrypt word. die zijn vaak geoptimaliseerd enzo
(dus niet een zelfgebouwde encoder)
(dus niet een zelfgebouwde encoder)
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Als het zo nodig gecodeerd moet zijn, waarom werk je dan niet met een SSL-verbinding?
Daar is in de browser waarschijnlijk een stuk optimalere support voor, zonder dat je gek hoeft te doen met javascriptjes.
Je kan ook strings opsplitsen in stukken en per stuk encrypten, misschien dat dat beter gaat?
Daar is in de browser waarschijnlijk een stuk optimalere support voor, zonder dat je gek hoeft te doen met javascriptjes.
Je kan ook strings opsplitsen in stukken en per stuk encrypten, misschien dat dat beter gaat?
[ Voor 19% gewijzigd door ACM op 25-03-2003 00:54 ]
Kijk eens naar CAPICOM http://msdn.microsoft.com...ecure/html/intcapicom.asp. Dat is een COM wrapper rond windows CryptoAPI. Er zitten ook asp voorbeelden bij