In Roundup videokaartprestaties in 3DMark03 - update is er blijkbaar iemand (ik noem geen namen, maar het begint met een C en eindigt op 7RL) helemaal verliefd op nVidia en laat het op alle mogelijke manieren blijken:
aanbidding: RETURN OF THE KING
ontkennend: Tja je ziet het allemaal slechte verliezers
vingerwijzend:tsk tsk tsk moet je eens kijken wie het zegt
met rose bril:Wat slaat dat nou weer op? Nu is beeld kwaliteit weer ineens belangrijker
Blind voor gebreken:Wat is er nu fout aan deze bench?
concurrenten neersabelend: liever dat er iets "weggelaten" word dan van die lelijke artifacts
alleen nVidia
Mensen met een ATI kaart zou ik toch aanraden om die review niet verder te lezen
Nja, ik word erg moe van dit soort blinde peerden. 7 reacties die geen van alle iets bijdragen. Van mij mogen ze allemaal op -1, maar dat moet je zelf maar bepalen.
Sinds de update mag toch wel duidelijk zijn dat de test niet bepaald objectief is met die 'speciale' drivers. Maarja, je bent verliefd he?
aanbidding: RETURN OF THE KING
ontkennend: Tja je ziet het allemaal slechte verliezers
vingerwijzend:tsk tsk tsk moet je eens kijken wie het zegt
met rose bril:Wat slaat dat nou weer op? Nu is beeld kwaliteit weer ineens belangrijker
Blind voor gebreken:Wat is er nu fout aan deze bench?
concurrenten neersabelend: liever dat er iets "weggelaten" word dan van die lelijke artifacts
alleen nVidia

Nja, ik word erg moe van dit soort blinde peerden. 7 reacties die geen van alle iets bijdragen. Van mij mogen ze allemaal op -1, maar dat moet je zelf maar bepalen.
Sinds de update mag toch wel duidelijk zijn dat de test niet bepaald objectief is met die 'speciale' drivers. Maarja, je bent verliefd he?