Toon posts:

Carkits

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De volgende vraag kwam ik nog niet tegen tijdens het zoeken op dit forum.

Dus kan hem in alle rust aan jullie stellen ;) .

Binnenkort ben ik misschien wel een `trotse`eigenaar van een nokia 6610 _/-\o_ .
Nou wil ik hiervoor een officiele carkit in laten bouwen, in mijn autootje (altijd doen als de baas betaald ;) ).

Maar stel dat ik over 2 à 3 jaar zeg van ik wil voor een ander toestel, dan hoef ik alleen de houder te laten vervangen ?

Want zover ik lees bestaat die heel carkit gewoon uit losse onderdelen. :X

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:51
Ja en nee, je bent dan zowieso verplicht om weer naar een nokia te gaan
en dan is de vraag of nokia het compatible maakt. Het is dus moeilijk te
speculeren wat nokia in de toekomst gaat doen.
Helaas heeft de 6610 geen bleutooth, deze zou veel meer verschillende
toekomstige toestellen aankunnen. Alvast veel plezier met je komende 6610 !

Verwijderd

Je moet een nokia weer kopen.
Heb het zelf meegemaakt.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Nokia zegt dat de POP-port die gebruikt wordt op de 6610 een standaard poort wordt voor al hun modellen. Echter, als ik me niet vergis is dit al eens eerder gezegd, het is maar de vraag of je dus alles opnieuw moet aanschaffen of niet.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:45
Zit er op die telefoon geen BlueTooth, dan kan je gewoon een BT carkit nemen en eventueel een losse lader voor lange ritten, dan kan je iig weer met de volgende BT telefoon bellen en hoef je alleen een nieuwe lader te kopen.

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Prulleman schreef op 25 maart 2003 @ 09:18:
Zit er op die telefoon geen BlueTooth, dan kan je gewoon een BT carkit nemen en eventueel een losse lader voor lange ritten, dan kan je iig weer met de volgende BT telefoon bellen en hoef je alleen een nieuwe lader te kopen.
Als je op http://www.nokia.nl/6610/nl/specifications.html kijkt, dan kan je lezen dat dit toestel geen bluetooth heeft, maar wel een handsfree speaker. ;)
Pagina: 1